Larian Studios chce wydawać "jednego wielkiego RPG-a każdego roku"

Divinity: Original Sin okazało się sukcesem tak wielkim, że Larian Studios planuje naprawdę ambitne rzeczy. Belgijski deweloper założył już swoje oddziały w Kanadzie i Rosji, co ma stanowić preludium do tworzenia gier na naprawdę dużą skalę.

O planach na przyszłość studia Larian opowiadał ostatnio jego szef, Swen Vincke:

 

W dłuższej perspektywie chcemy stworzyć model, wedle którego będziemy produkować kilka gier w tym samym czasie. Wydawanie jednego wielkiego RPG-a każdego roku - w to właśnie celujemy. To jest też powód, dla którego otworzyliśmy te nowe biura. Są tam utalentowani ludzie, którzy mogą tego dokonać. Posiadamy bardzo fajny zespół w Quebec, w którym pracuje czwórka byłych starszych producentów naprawdę dużych gier. Będą oni współpracować z zespołami w Gencie i Rosji, aby wspólnie stworzyć piękne rzeczy. To mogłoby się nie udać, ale jesteśmy na właściwych torach - powiedział Vincke w wywiadzie dla 9Lives.

Pozostaje tylko mieć nadzieję, że w międzyczasie Larian nie zatraci wartości, na których zbudował swoją markę. Trzymamy kciuki!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.