Underworld: Ascendant: kolejne wiadomości o środowisku Stygijskiej Otchłani

Scott Kimball, starszy projektant Underworld: Ascendant, przygotował kolejny dziennik deweloperski na temat gry. Tym razem poruszył w nim kwestię biomów.

Biomy, z encyklopedycznego punktu widzenia, to "rozległy obszar o określonym klimacie, charakterystycznej szacie roślinnej i szczególnym świecie zwierzęcym". W swoim artykule Kimball poruszył więc trzy typy środowisk, jakie można spotkać w Stygijskiej Otchłani: gorące i suchy jaskinie wypełnione lawą, mroczne i wilgotne tereny Podbagnia, a także wypełnione grzybami tereny quasi-leśne. Dla każdego z tych biomów Kimball przygotował zarys fauny i flory, jaką można tam spotkać, ich sposoby na przeżycie w danym środowisku i nie tylko.

Artykuł pokazuje, jak pieczołowicie do procesu tworzenia świata podchodzą deweloperzy ze studia OtherSide. Ich plany wobec Underworld: Ascendant mogą wprawdzie okazać się zbyt ambitne, ale jeśli uda im się je zrealizować, to najnowsza gra tego studia będzie naprawdę zasługiwała na miano "rewolucyjnej".

Opisywany dziennik deweloperski znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.