InSomnia: więcej o systemie walki

Jednym ze słabiej rozpoznanych elementów InSomnii był jak do tej pory system walki. Zmienia się to wraz z nowym dziennikiem deweloperskim, który skupia się właśnie na toczeniu bitew.

Starcia w InSomnii są nieuniknione, toteż warto dowiedzieć się trochę więcej na ich temat. Choć walka będzie prowadzona w czasie rzeczywistym z opcją aktywnej pauzy, to jednak bohaterowie pozostaną ograniczeni Punktami Akcji (PA). To oznacza, że należy rozważnie planować takie czynności jak leczenie czy aktywacja pola siłowego, bowiem regenerowania po nich PA może zająć dłuższą chwilę.

Kolejne ważne elementy rozgrywki to statusy takie jak Wyczerpanie czy Dezorientacja. Sprawiają one, że efektywność postaci spada, dlatego należy zwracać szczególną uwagę na pasek Wytrzymałości oraz na to, by nie przyjmować zbyt wielu bezpośrednich ciosów "na głowę".

System walki w InSomnii pełen jest rozmaitych niuansów. Jeśli chcecie je poznać, koniecznie zapoznajcie się z całością dziennika deweloperskiego, który jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.