Exanima: nowa wersja już dostępna

Bare Mettle wydało właśnie kolejną aktualizacją do Exanimy. Patch wprowadza wiele istotnych usprawnień i oznacza spory postęp w produkcji zarówno tej gry, jak i Sui Generis.

Deweloperzy chwalą się przede wszystkim ukończeniem podstaw systemu rozwoju postaci oraz umiejętności. Mechanika obu gier ma nagradzać doświadczeniem za każdą, nawet najmniejszą akcję, ale tylko raz; w dodatku jest nastawiona na unikanie grindowania. Poważnych zmian doczekały się również drzewka umiejetności, z których najbardziej zaawansowane jest to dotyczące walki w zwarciu - podstawowego elementu rozgrywki Exanimy. Na stosowną implementacji kolejnych drzewek trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

Wraz z nową aktualizacją Exanima zyskała wiele w aspekcie zagadek, pułapek, dźwigni oraz innych mechanizmów. Według filozofii deweloperów z Bare Mettle, wszystko musi być zgodne z fizyką i w sposób naturalny wynikać z silnika gry, a nie z dedykowanych skryptów. Opcji już teraz jest wiele, a prawdopodobnie będzie jeszcze więcej.

Postępy w pracy nad Exanimą są również dobrą wiadomością dla graczy oczekujących Sui Generis, dla którego pierwszy z wymienionych tytułów jest de facto prologiem. Teraz, gdy dużą liczba systemów jest już w dużej mierze funkcjonalna, Bare Mettle zamierza ponownie przyjrzeć sie "całości" swojego dzieła i kontynuować pracę nad nową zawartością dla obu gier. Deweloperzy są jak najlepszej myśli i, choć nie padają żadne konkretne daty, możemy się spodziewać, że w przyszłości irlandzkie studio wyda prawdziwie innowacyjnego cRPG-a.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.