Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymał wsparcie dla modów

Narzędzia modderskie były tym, na co wielu graczy Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu czekało od samej premiery dzieła CD Projekt RED. Wczoraj, kilka miesięcy po prmierze gry, wiedźmiński ModKit trafił wreszcie do sieci.

Jakie są jego możliwości? Sami RED-zi opisują go w następujący sposób:

 

Zwolennicy modowania od dziś mogą zaopatrzyć się w narzędzia umożliwiające modyfikację niektórych elementów gry “Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Zawarte w nich opcje importu i eksportu tekstur pozwolą graczom na dowolne zmiany wyglądu obiektów w grze, a podmienianie siatek obiektów umożliwi wprowadzenie zupełnie nowych modeli na miejsce tych już istniejących. Ponadto, dostęp do plików gry otwiera szerokie pole manewru do modyfikacji wielu innych komponentów gry -- entuzjaści modowania będą mogli, między innymi, samodzielnie ingerować w statystyki dostępnych przedmiotów i modyfikować ich właściwości.

Narzędzia modderskie można pobrać z platformy NexusMods. Więcej informacji o moddingu Wiedźmina 3 znajdziecie na oficjalnym forum gry.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.