Narzędzia modderskie były tym, na co wielu graczy Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu czekało od samej premiery dzieła CD Projekt RED. Wczoraj, kilka miesięcy po prmierze gry, wiedźmiński ModKit trafił wreszcie do sieci.
Jakie są jego możliwości? Sami RED-zi opisują go w następujący sposób:
Zwolennicy modowania od dziś mogą zaopatrzyć się w narzędzia umożliwiające modyfikację niektórych elementów gry “Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Zawarte w nich opcje importu i eksportu tekstur pozwolą graczom na dowolne zmiany wyglądu obiektów w grze, a podmienianie siatek obiektów umożliwi wprowadzenie zupełnie nowych modeli na miejsce tych już istniejących. Ponadto, dostęp do plików gry otwiera szerokie pole manewru do modyfikacji wielu innych komponentów gry -- entuzjaści modowania będą mogli, między innymi, samodzielnie ingerować w statystyki dostępnych przedmiotów i modyfikować ich właściwości.
Narzędzia modderskie można pobrać z platformy NexusMods. Więcej informacji o moddingu Wiedźmina 3 znajdziecie na oficjalnym forum gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!