Seven - nowe izometryczne cRPG od polskich deweloperów oficjalnie zapowiedziane

IMGN.PRO, nowe, niezależne polskie studio deweloperskie, oficjalnie zapowiedziało Seven. To kolejny projekt wpisujący się w nurt przeżywających swój renesans izometrycznych cRPG-ów, mocno inspirotwany kultową serią Thief.

Seven zabierze nas do post-apokaliptycznego Imperium Vetrallu, w którym ludzkość odbudowuje się po katastrofie sprzed wieków, a wynalazki Ciemnych Wieków nieustannie mieszają się z reliktami zaawansowanej technologii świata, który przeminął. W tej niegościnnej rzeczywistości będzie musiał odnaleźć się nasz bohater, samotny wędrowiec na post-apokaliptycznym pustkowiu.

Seven to nie tylko cRPG z izometryczną perspektywą, ale również sandboksowa wolność eksploracji. Ten element rozgrywki ma wznieść się na niespotykane dotąd wyżyny - i to dosłownie, bowiem zdolności głównego boharera pozwalają mu na omijanie przeszkód bez względu na ich wysokość lub szerokość.

 

Za projektem stoi grupa polskich producentów gier, która w swoim dorobku ma m.in. pracę nad Wiedźminem 3: Dzikim Gonem. Warto również zauważyć, że Seven nie bazuje na autorskim silniku gry, bowiem rdzeń gry stanowi Unreal Engine 4. Data premiery dzieła polskiego studia nie została na razie ujawniona.

Po więcej informacji oraz próbkę ścieżki dźwiękowej odsyłam na oficjalną stronę gry. Możemy przy tym obiecać, że informacja na temat post-apokaliptycznego projektu będziemy od tej pory śledzić na bieżąco.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.