Torment: Tides of Numenera: więcej o alfie oraz o śmierci towarzyszy

Deweloperzy z inXile przygotowali nową aktualizację projektu Torment: Tides of Numenera. Najnowszy artykuł omawia wydanie alfy gry, a także porusza temat śmierci towarzyszących graczowi bohaterów niezależnych.

Pierwsza część artykułu jest dzielem Thomasa Beekersa. Producent omówił nie tylko obie wydane wersje alfa oraz pierwsze wrażenia graczy, ale także cały proces raportowania błędów oraz sugestii wskazanych przez graczy. Jak na razie osoby testujące grę są zadowolone z pracy wykonanej przez inXile, zaś sami deweloperzy planują wydać jeszcze jedną alfę Torment: Tides of Numenera, która tym razem skupiłaby się na jednym ze sztandarowych systemów gry, czyli Crises.

W drugiej części artykułu głos zabrał Adam Heine. Designer poruszył temat śmierci kompanów głównego bohatera, co okazuje się dość problematyczne. inXile dąży bowiem do tego, by porażka gracza nie kończyła gry, lecz tworzyła nowe, interesujące rozwiązania - np. uwięzienie w bliżej nieznanym lochu.Co jednak z towarzyszami Ostatniego Porzuconego, którzy w Dziewiątym Świecie mogą zginąć i to definitywnie? Jak "wycenić" śmierć bohaterów niezależnych, którzy nie powstaną cudownie z martwych? Z pomocą przychodzi pewien wskaźnić zaczerpnięty z "papierowej" Numenery, który pozwala nałożyć na pokonanych bohaterów pewne ograniczenia, lecz nie doprowadzając do ich zgonu.

Więcej informacji na temat alfy Torment: Tides of Numenera oraz innowacyjnego rozwiązania kwestii śmierci bohaterów niezależnych znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.