SW: TOR: duże zmiany w misjach oraz craftingu

BioWare zaprezentował kolejną porcję zmian, których należy spodziewać się w Star Wars: The Old Republic po premierze dodatku Knights of the Fallen Empire. Tym razem poznaliśmy kierunek, w jakim podąży ścieżka fabularna gry oraz system craftingu.

Zmiany w fabule mają ułatwić graczom progres na poziomach 1-60, dzięki czemu poświęcą oni więcej czasu na wykonywanie kluczowych misji fabularnych, a mniej na niechciany przez wielu grinding. W związku z powyższym liczba najważniejszych zadań została zmniejszona i określona mianem Critical Path. Pewne ułatwienia dosięgły też misję na poziomie Heroic, a zupełną nowością będą całkowicie opcjonalne, lecz zawierające poboczne wątki fabularne misje w kategorii Exploration. Więcej informacji na temat nowego podziału zadań znajdziecie tutaj.

Przed modyfikacjami nie ucieknie również crafting. Najważniejszym usprawnieniem będzie podzielenie całego systemu na osiem stopni, co ma pomóc graczom w określeniu jakich przedmiotów potrzebują do stworzenia przedmiotów o określonej mocy. Większość materiałów przejdzie proces balansowania statystyk, zaś same produkty craftingu będą osiągać lepszą jakość, dzięki czemu system stanie się dodatkową opcją zdobywania wysokiej klasy ekwipunku. Oczywiście cały proces ma zostać znacznie ułatwiony, dzięki czemu nowi gracze Star Wars: The Old Republic nie będą mieli problemu z korzystaniem z niego. Szczegółowe informacje na temat zmian w craftingu znajdziecie tutaj.

Jak więc widać, dodatek Knights of the Fallen Empire wniesie do gry naprawdę kompleksowe zmiany. Jak je oceniacie?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.