Prawie siedem miesięcy po premierze Pillars of Eternity Obsidian Entertainment pochwaliło się wynikami sprzedaży tej gry. Na dzień dzisiejszy najnowsze dzieło amerykańskiego studia znalazło na całym świecie ponad 0,5 mln nabywców.
Pillars of Eternity zmieniło moje życie, jak również życia wszystkich tych, którzy byli zaangażowani w jego stworzenie. Wiedza, że [gra] trafiła do ponad pół miliona ludzi bardzo mi schlebia i napawa dumą. Chcę mocno podziękować wszystkim naszym fanom. Nie możemy się doczekać chwili, kiedy podzielimy się informacjami o następnych przygodach w świecie Eory! - skomentował sprawę CEO Obsidianu, Feargus Urquhart.
Deweloperom należy się uznanie, że grę z tak "niszowego" gatunku udało się sprzedać w takim nakładzie. Z drugiej strony pozostaje nieodparte wrażenie, że Pillars of Eternity nie wykorzystało w pełni swojego potencjału... Być może wówczas wyniki sprzedaży byłyby jeszcze lepsze?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!