Jedną z najbardziej zagadkowych nowości Pillars of Eternity: The White March, Part 2 jest tzw. Story Time czyli potocznie mówiąc "tryb fabuły". Z czym się to je? O wyjąśnienie pokusił się starszy designer gry, Josh E. Sawyer.
Story Time używa kompozycji starć z normalnego poziomu trudności, lecz przekrzywia matematykę na stronę gracza. Wrogowie mają ogólnie obniżone statystyki. Członkowie drużyny częściej zadają ciosy krytyczne, zwłaszcza gdy przeciwnicy posiadają niewiele Wytrzymałości. Wrogowie atakują rzadziej, zadają o wiele mniej ciosów krytycznych, posiadają nieodpowiednie Ataki Porzucenia Walki, zadają ogólnie mniej obrażeń, a także zadają dużo mniej obrażeń towarzyszom, którzy posiadają niewiele Wytrzymałości. Wrogie efekty specjalne działają krócej. Ponadto drużyna może nieść nieograniczoną liczbę Zapasów - napisał Sawyer na swoim oficjalnym Tumblru.
Jak wam się podoba ten nowy tryb gry? Czy jest w ogóle potrzebny w grze o dość zróżnicowanym poziomie trudności?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!