Project Resurgence: ponad 100 tys. na koncie, więcej o plemionach i systemie walki

Wczoraj liczba środków zebranych na Kickstarterze przez Project Resurgence przekroczyła barierę 100 tys. dolarów, co stanowi znaczący krok na drodze do realizacji podstawowego celu kampanii. W międzyczasie deweloperzy opowiedzieli o dwóch istotnych aspektach rozgrywki: plemionach oraz systemie walki.

Plemiona w Project Resurgence funkcjonują niczym rasy w większości gier cRPG. W grze pojawi się 5 odrębnych szczepów ludzi, które posiadają wprawdzie wspólnych przodków, lecz przez stulecia rozwinęli się w zupełnie różnych kierunkach. Oto opis jednego z plemion, znanego jako Ragnarowie:

 

Ragnarowie to utalentowani łowcy zamieszkujący lasy; są plemieniem najmocniej związanym ze światem naturalnym. Skupiają się na pierwotnych aspektach ludzkiego ciała takich jak broń biała, zdolności natury oraz proste wyposażenie. Przodują w dyscyplinach, które inni nazywają podstawowymi. Kultura Ragnarów narzuca skromny pogląd na świat, ukazując ich jako zwykłe komórki w żywym organiźmie, jakim jest Lumen, wraz z całym zyciem, jakie się w nim utrzymuje. W związku z powyższym Ragnarowie cenią fizyczne atrybuty takie jak siła, szybkość, silna wola, a także honor, samodyscyplina oraz stawianie potrzeb grupy ponad jednostką. Aby ochronić swój pokojowy styl życia, kilku wybranych Ragnarów poddaje się dożywotniemu poświęceniu sztukom walki, czyniąc z siebie przerażającą siłą o niezłomnej woli i umiejętności walki każdą bronią, tak jakby była ona przedłużeniem własnego ciała.

Więcej informacji o plemionach oraz ich podstawowych statystykach znajdziecie tutaj.

Kolejna aktualizacja, poza wspomnianym już odnotowaniem finansowego sukcesu kampanii, została niemal w całości poświęcona systemowi walki. W Project Resurgence gracz będzie mógł wybierać pomiędzy toczeniem walk w systemie turowym lub w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą, zaś możliwość zmiany stylu prowadzenia potyczki stanie się możliwa nawet w trakcie samej bitwy. Podobną możliwość dawało graczowi Arcanum, "duchowy przodek" dzieła Nectar Games, jednakże implementacja tego założenia miała opłakane skutki. W artykule deweloperzy Project Resurgence omawiają kluczowe cechy swojego systemu walki, sporo miejsca poświęcając Punktom Akcji, poruszaniu się po polu bitwy, mikrozarządzaniu drużyną oraz SI sojuszników. Kompletny tekst możecie przeczytać tutaj.

Na koniec przypomnijmy, że do zakończenia Kickstarterowej kampanii Project Resurgence pozostało jeszcze 20 dni. Aby projekt osiągnął sukces, musi w tym czasie zebrać jeszcze 60 tys, dolarów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.