Choć Torment: Tides of Numenera znajduje się już w fazie beta-testów, to do zakończenia produkcji gry jeszcze daleka droga. Niemniej deweloperzy mogą się pochwalić, że w chwili obecnej fabuła ich dzieła przeszła pomyślnie pierwsze testy.
Bynajmniej nie oznacza, że główny wątek nowego Tormenta jest bliski ukończenia. Jak zaznaczają scenarzyści z inXile, przed nimi jeszcze wiele poprawek, skreśleń i dopisków. Fabułą jest gotowa o tyle, że można już do niej dopisywać zadania, skrypty oraz inne, bardziej techniczne aspekty gry. Celem inXile jest ukończenie prac nad zawartością swego dzieła w kwietnia. Wówczas rozpocznie się faza kolejnych iteracji i niezliczonych poprawek. Ostatecznie deweloperzy w dalszym ciągu celują w wydanie gry pod koniec 2016 r.
Najnowszy dziennik deweloperski Torment: Tides of Numenera opowiada również o procesie przetwarzania raportów i opinii graczy, a następnie wcielaniu ich w życie. Ta część artykułu zainteresuje przede wszystkim miłośników poznawania branży gamingowej "od kuchni".
Szczegółowe informacje na temat planów inXile - tych najbliższych i tych nieco dalszych - znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!