O Tyranny, najnowszym projekcie Obsidian Entertainment, wciąż wiemy stosunkowo niewiele. Ciekawy jednak jest fakt, że główne założenie gry, czyli prowadzenie rozgrywki, w którym zło już pokonało dobro, powstało już kilka lat temu i od tego czasu stopniowo ewoluowało.
Krótką historię Tyranny przedstawił w wywiadzie udzielonym Kotaku CEO Obsidianu, Feargus Urquhart.
Historia początków "Tyranny" sięga dosyć daleko w czasie. W 2006 r. rozpoczęliśmy pracę nad projektem o nazwie "Fury", który bazował na świecie spustoszonym przez magiczną apokalipsę. Od tego momentu myśleliśmy o tym pomyśle jeszcze więcej i w 2009 r. zainicjwowaliśmy pracę nad "Defiance". W "Defiance" naprawdę rozwinęliśmy pomysł stworzenia gry, w której świecie zło już zwyciężyło.
Przesuńmy się o kilka lat do przodu. Wzięliśmy kilka pomysłów z "Defiance", dołożyliśmy trochę nowych i zaczęliśmy przygotowywać nową grę pt. "Stormlands". Projekt, nad którym pracowalismy, miał trafić na konsolę Xbox One. Jednakże, jeśli chodzi o rozgrywkę w świecie po magicznej apokalipsie, gra przypominała bardziej "Fury".
Po skasowaniu tamtej gry powróciliśmy do pomysłów, jakie mieliśmy w czasie projektowania "Defiance". Zaczęliśmy budować wokół tego podwaliny świata i zastanawiać się, jak naprawdę możemy dać graczowi do zrozumienia, że zło wygrało wojnę. To natchnęło nas, by pozwolić graczowi wziąć osobisty udział w podboju świata jako część kreatora postaci - stwierdził Urquhart.
...i tak oto powstało Tyranny. Jak podoba się Wam główne założenie gry Obsidianu?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!