Świątynia Pierwotnego Zła doczekała się fanowskiej "edycji rozszerzonej"!

Tworzenie poprawionych "edycji rozszerzonych" własnych gier jest obecnie dość popularną praktyką na rynku gamingowym. Rzadko jednak zdarza się, by za tak kompleksowe poprawki brali się modderzy. Stało się tak w przypadku Świątyni Pierwotnego Zła i efekty są naprawdę znakomite!

Wydana ponad dekadę temu gra studia Troika doczekała się właśnie modułu Temple+. Mod praktycznie przepisuje Świątynię Pierwotnego Zła na nowy silnik, który umożliwia przystosowanie gry do współczesnych standardów. Mowa tutaj m.in. o poprawieniu wielu "upartych", głęboko zakodowanych bugów, poprawieniu interfejsu użytkownika, usprawnieniu algorytmu znajdowania ścieżek, a także stworzeniu zupełnie nowego renderera, dzięki któremu znikają problemy z wyświetlaniem grafiki na najnowszych systemach operacyjnych.

Temple+ jest obecnie dostępne w wersji 1.0, jednak jego autorzy nie zamierzają na tym poprzestać. Modderzy planują stworzyć kolejne aktualizacje, które jeszcze bardziej poprawią interfejs, uczynią SI przeciwników "bystrzejszą", a także dodadzą dogry nowe klasy, cechy, zaklęcia i wiele więcej.

Moduł Temple+ do Świątyni Pierwotnego Zła możecie już pobrać z moddb. Pełna lista zmian, jakie wprowadza do gry ten mod, znajduje się na RPG Codex.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.