Tworzenie poprawionych "edycji rozszerzonych" własnych gier jest obecnie dość popularną praktyką na rynku gamingowym. Rzadko jednak zdarza się, by za tak kompleksowe poprawki brali się modderzy. Stało się tak w przypadku Świątyni Pierwotnego Zła i efekty są naprawdę znakomite!
Wydana ponad dekadę temu gra studia Troika doczekała się właśnie modułu Temple+. Mod praktycznie przepisuje Świątynię Pierwotnego Zła na nowy silnik, który umożliwia przystosowanie gry do współczesnych standardów. Mowa tutaj m.in. o poprawieniu wielu "upartych", głęboko zakodowanych bugów, poprawieniu interfejsu użytkownika, usprawnieniu algorytmu znajdowania ścieżek, a także stworzeniu zupełnie nowego renderera, dzięki któremu znikają problemy z wyświetlaniem grafiki na najnowszych systemach operacyjnych.
Temple+ jest obecnie dostępne w wersji 1.0, jednak jego autorzy nie zamierzają na tym poprzestać. Modderzy planują stworzyć kolejne aktualizacje, które jeszcze bardziej poprawią interfejs, uczynią SI przeciwników "bystrzejszą", a także dodadzą dogry nowe klasy, cechy, zaklęcia i wiele więcej.
Moduł Temple+ do Świątyni Pierwotnego Zła możecie już pobrać z moddb. Pełna lista zmian, jakie wprowadza do gry ten mod, znajduje się na RPG Codex.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!