Bethesda udostępniła wczoraj wersję beta nowego patcha do Fallouta 4, którego oznaczono liczbą 1.5. Bezdyskusyjnie najważniejszą zmianą w stosunku do obecnej wersji gry jest dodanie trybu "Przetrwania".
Warto zauważyć również, że deweloperzy planują uruchomić wraz z tym patchem obsługę fanowskich modów do Fallouta 4, choć w tej kwestii wszystko zależy od wyników testów. Tymczasem lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 1.5 przedstawia się następująco:
Nowe funkcje
- Nowy poziom trudności „Przetrwanie”
- „Przetrwanie” to dodatkowe wyzwania takie jak brak szybkiej podróży, zapisywanie tylko w trakcie snu, zwiększone obrażenia, choroby, zmęczenie, niebezpieczeństwa i nie tylko. Więcej informacji znaleźć można w menu pomocy w grze.
- Postacie w rozgrywce na poziomie trudności „Przetrwanie” będą pojawiać się w oddzielnym filtrze w wyborze postaci.
Uwaga: Postacie z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie” nie są wstecznie kompatybilne z wersją 1.4 Fallouta 4. Jeśli zrezygnujesz z wersji beta, nie będziesz mógł korzystać z zapisów gry z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie”.
- Ruch w perspektywie trzeciej osoby uległ usprawnieniu, gdy postać zbliża się do ściany lub innego obiektu.
Poprawki
- Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
- Naprawiono rzadki błąd polegający na nagłym zatrzymaniu procesu gry w czasie wczytywania zapisu powiązanego z dodatkiem Automatron.
- Naprawiono błąd związany z opóźnieniem z wychodzeniem z widoku pracowni robotycznej.
- Naprawiono błąd polegający na ciągłym dodawaniu profitów, gdy ponownie wczytywano zapisaną grę będąc w pracowni robotycznej.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że Ada nie udawała się do przypisanej osady.
- Roboty mogą być teraz przypisywane jako sprzedawcy w osadach.
- Naprawiono błąd w „Przywłaszczeniu” polegający na tym, że plany nie pojawiały się, jeśli pojemnik został opróżniony przed otrzymaniem misji.
- W „Nuklearnej alternatywie”, po wejściu do Instytutu używając hełmu namierzającego na pancerzu wspomaganym, gracz nie angażuje się już nieumyślnie w walkę i nie blokuje się w Instytucie.
- Naprawiono błąd związany ze sprawdzaniem dystansu w proficie „Ekspert robotyki”.
- W trybie warsztatu, nawet jeśli przycisk skoku jest przypisany inaczej, wciąż można używać Y lub przycisku „trójkąt”, aby skakać.
- Dodano opcję usunięcia zawartości do pobrania poprzez menu „Dodatki” (PS4)
- Naprawiono błąd w „Obronie zamku”, polegający na tym, że rozmowa z Ronniem Shawem niewłaściwie zaliczała zadanie.
- W „Nuklearnej alternatywie” szybka podróż z Instytutu zaraz po umieszczeniu holotaśmy z sekwencją namierzania anten nie blokuje już dalszych postępów.
- Poprawiono błąd polegający na tym, że żarówki umieszczone poprzez warsztat czasami nie zapalały się prawidłowo.
Więcej informacji na temat kolejnego patcha do Fallouta 4 uzyskacie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!