Obsidian zainicjował serię dzienników deweloperskich dotyczących najnowszego projektu studia - Tyranny. W pierwszym artykule dowiadujemy się co nieco na temat wizji gry oraz wstępnych planów, jakie mają wobec swego dzieła producenci.
W obszernym artykule kierownik projektu, Brian Heins, opowiada o głównych założeniach projektu oraz różnicach oddzielających Tyranny od poprzednich produkcji Obsidianu. Po raz kolejny podkreślono duży nacisk, jaki zostanie położony na to, by główny bohater gry nie rozpoczynał swej przygody jako anonimowy poszukiwacz przygód, lecz doświadczony i ceniony urzędnik wielkiego imperium. Oczywiście będzie to miało również swoje odzwierciedlenie w dialogach i zadaniach, które pozwolą nam wybrać o wiele bardziej "subtelne" zło niż zwykły mord na niewinnych.
Zainteresowanych szczegółami odsyłam do pierwotnego artykułu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!