The Bard's Tale IV: nowe informacje na temat systemu walki

Jak przystało na dungeon crawlera, system walki będzie esencją The Bard's Tale IV. To właśnie temu zagadnieniu poświęcono najnowszą, obszerną aktualizację bloga gry.

Artykuł spisany ręką Davida Rogersa, projektanta systemów The Bard's Tale IV, po raz pierwszy zagłębia się w mechanikę walki. Designer obiecuje, że bitwy w kontynuacji popularnej serii będą czymś więcej niż tylko prostą sekwencją ataków. W swoim artykule Rogers przedstawia przykładowy rozkład drużyny gracza oraz wrogów na siatce pola bitwy, a także możliwości taktyczne, jakie pojawiają się wraz z odpowiednimi pozycjami na planszy, a także wynikającymi z nich ataków combo.

Tekst przedstawia ogólny zarys systemu walki i z pewnością stanowi wartościową lekturę dla każdego, kto śledzi proces tworzenia The Bard's Tale IV. Mimo wszystko, wiele pytań pozostaje ciągle bez odpowiedzi (np. czy wrogowie pojawiać się z przodu i tyłu drużyny, choć przy obecnych założeniach wydaje się to niemożliwe), dlatego z pewnością warto czekać na drugą część artykułu, którą Rogers obiecał niebawem opublikować. Z pierwszą, omawianą tutaj częścią możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.