Tyranny: więcej informacji o systemach gry

Brian Heins, kierownik projektu Tyranny, opublikował drugi dziennik deweloperski opowiadający o grze oraz jej produkcji. W najnowszym artykule producent skupił się na opisaniu podstawowych systemów gry.

Heins opisał dostępne w grze cechy postaci, wśród których nie ma żadnych zaskoczeń. Sporym novum, jeśli chodzi o gry Obsidianu, jest za to oparcie mechaniki gry na umiejętnościach. W Tyranny postaci nie rozwijają się za pomocą Punktów Doświadczenia; cały progres odbywa się poprzez używanie konkretnych zdolności, stąd aby zostać mistrzem miecza, należy używać go jak najczęściej, a nie uciekać się do słównych gier z przeciwnikami. Całość przypomina system, który od lat praktykuje w swoich grach m.in. Bethesda.

Zmian w stosunku do Pillars of Eternity szykuje się znacznie więcej, lecz na razie musimy zadowolić się podstawowymi informacjami. Więcej o mechanice rozgrywki w Tyranny przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.