InSomnia: kilka słów o nowym silniku gry

Jednym z głównych powodów, który poważnie nadszarpnął pierworny budżet InSomnii, była zmiana silnika gry. Deweloperzy ze Studio Mono postanowili poświęcić temu zagadnieniu kilka słów.

Pierwotnie InSomnia miała bazować na autorskim silniku Ogre 3D, jednakże po rozpoczęciu pełnej produkcji szybko okazało się, że jest on niewystarczający. Z racji tego, że w owym momencie kupienie licencji profesjonalnego silnika gry było łatwiejsze niż wcześniej, rosyjskie studio zdecydowało się na zakup Unreal 4 Engine - to właśnie na nim obecnie bazuje gra. Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę, co ilustruje zawarte w artykule screeny bota medycznego z obu silników. Zobaczcie sami.

Przypomnijmy, że w swojej nowej Kickstarterowej kampanii InSomnia zebrała na razie nieco ponad £22 tys. spośród oczekiwanych £55 tys. Do zakończenia zbiórki pozostało 17 dni.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.