Skocz do zawartości

Laurana

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Laurana

  1. Targają Tobą sprzeczne uczucia, czy jak? Raz mnie lubisz, a raz nie
  2. Studiuję prawo. Jest ciężko, ale da się wytrzymać. Wprawdzie aktualnie mam 9 egzaminów w sesji zimowej, ale jak się uczy w miarę systematycznie, to jest do przeżycia. Na ludzi mogę jedynie narzekać No fakt, przydałby się drugi kierunek, bo po politologii to ciężko będzie coś znaleźć... Co powiesz na finanse i rachunkowość? Albo na ekonomię?
  3. Przepraszam bardzo, nie wspominacie nic o postaciach kobiecych... Podoba mi się postać Yennefer, jej cięty język, wybuchowy charakter i tak dalej. Było mi jej też trochę żal z powodu jej bezpłodności, nad którą tak ubolewała. Lubię też Eowinę za odwagę, upór i że ruszyła do bitwy ;D
  4. Zgadzam się całkowicie - Sapkowski jest bezkonkurencyjny! Uwielbiam też Michaiła Bułhakowa (Mistrz i Małgorzata jest moją ulubioną powieścią) za język, satyryczne obrazy i za pobudzanie wyobraźni.
  5. W wieku 11 lat dorwałam gdzieś Sagę Dragonlance - tylko nie pamiętam skąd mam tych parę książek!!! Mam nadzieję, że pewnego dnia nie pojawi się jakiś kolega z podstawówki i się o nie upomni W każdym razie od tamtej pory fantastyka stała się moją pasją. Później doszedł Tolkien z WP, Sapkowski z Wiedźminem i Trylogią husycką oraz Roger Zelazny z Dziewięcioma książętami Amberu i wiele innych. Następnie około 2-3 lat temu zaczął mnie interesować język literacki tego gatunku. Nurtowało mnie w jaki sposób autorzy pisali swoje książki, by wciągały one czytelnika tak, że nie mógł się od nich oderwać. Po kilku przeczytanych książkach na ten temat, zaczęłam coś skrobać sama (wierzcie mi - nic specjalnego). Niestety, im więcej się ma lat, tym mniej ma się czasu, ale na swoje pasje zawsze czas się znajdzie.
  6. Nie wiem czemu, ale Gwiezdne Wojny jakoś mi nie przypadły do gustu... Nawet nie mogę znaleźć na to usprawiedliwienia :-\