Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'news'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • EnklawaNetwork.pl
    • Wortal EnklawaNetwork.pl
  • Gry cRPG
    • Other Games
    • The Witcher
    • Baldur's Gate Saga
    • Icewind Dale Saga
    • The Elder Scrolls Saga
    • Dragon Age Saga
    • Mass Effect Saga
    • Divinity Saga
    • Neverwinter Nights Saga
    • Torment Games
    • Gothic Saga
    • Fallout Saga
    • Diablo Saga
    • Cyberpunk
    • MMORPGs
  • Fantasy & Sci-Fi
    • Literatura
    • Film
    • Konwenty
  • Gry fabularne (RPG)
    • Gry fabularne (RPG)
  • Offtopic
    • Offtopic
    • Twórczość własna

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


About Me


Location


Sex

  1. Minionej nocy odbył się stream, na którym ZeniMax Online Studios oficjalnie przedstawiło swoje plany wobec The Elder Scrolls Online na najbliższy rok. Podobnie jak w dwóch ubiegłych latach gracze mogą spodziewać się jednego dużego dodatku, Blackwood, i kilku mniejszych, które razem będą tworzyć całoroczną przygodę Wrota Oblivionu. Całego newsa przeczytasz pod niniejszym adresem: Nadchodzi ESO: Blackwood i całoroczna przygoda Bramy Oblivionu!
  2. Dzięki za miłe słowa. Dla członków Nectar Game Studios, Project Resurgence jest przede wszystkim pasją i postaramy się dać z siebie wszystko :)
  3. Dzięki za uwagę. Newsa pisałem na podstawie głównej strony kampanii, gdzie nie ma info o add-onach i stąd błąd. Poprawiony już. :)
  4. Hah, #bojowkagfmx440. Nigdy nie byłem z grami na bieżąco, dlatego słabo wspominam wodę w Morrowindzie. Tym bardziej, że po zmianie karty na GF FX5500, która dopiero pozwoliła zobaczyć ten efekt, ogrywałem... Fable :D "Na fabułę sie nie nastawiam, bo ta firma nie ma pojęcia o dobrych historiach" - ot wszystkie TESy (nie zabijcie!) i Fallout 3 w jednym zdaniu.
  5. Z uwagi na zbliżającą się premierę Fallouta 4 Bethesda udostępnia kolejne informacje na temat kulis tworzenia swojego najnowszego dzieła. Tym razem dowiadujemy się co nieco o technologii graficznej, jaka została użyta na potrzeby nowej odsłony post-apokaliptycznej sagi. Całego newsa przeczytasz pod niniejszym adresem: Technologia grafiki w Falloucie 4 bez tajemnic
  6. Tak, ale TOR nie ciągnie bezpośrednio historii z 2, a szkoda. Inna sprawa, że to wcale nie jest zła gra - owszem, żaden hit, ale pykałem z przyjemnością. Etap lvlowania był świetnie zrobiony, tylko potem już gorzej.
  7. BTW: weź, szefu, zrób wreszcie tę edycję komentarzy, bo człowiek musi się potem baboli wstydzić ;P
  8. Nie mam nic do ich dowcipasów, ale niech się zdecydują na 1 konwencję, bo trochę bez sensu to wszystko. Co do gościa z Planescape'a to raczej nie był typowym nieumarłym, raczej gościem, który technicznie nie mógł umrzeć. UD to jegomość, który odwalił kitę, ale ktoś lub coś go ożywiło. Tak, ta dyskusja jest ekstremalnie nerdowska :P
  9. "Coś" wymyślą, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby to dobrze pasowało do kanonu... Pomiot Bhaala jeszcze nie był dość potężny na epickie przygody w stylu TB, a coś mniej epickiego raczej nie odniesie sukcesu. Poza tym, wydaje mi się, że między Y a 3 jest pewna subtelna różnica: 3 miałaby wieńczyć dzieło. Wiadomo, że finał to zawsze rzecz delikatna i może zdecydować o odbiorze całego cyklu. Jeśli BioWare zostało niemal zjedzone żywcem za finał ME, to co by się stało z Beamdogiem, gdyby zepsuli finał BG... Z kolei zepsucie jakiegoś spin-offa po środku sagi nie powinno wywołać aż takie
  10. Fabuła bez polotu, postaci kiepskie... Czyżby Dragon Age: Początek od Obsidianu? Ale i tak kupię... jak cena trochę zleci ;)
  11. Motyw z towarzyszami - wreszcie! Gra potrafiła rozwijać ich w kompletnie kretyński sposób zanim dołączali do drużyny. Jeśli ktoś przyłączał się w okolicach 6-7 lvl (max to 12), często bywał na tyle spieprzony, że niemal bezużyteczny. Co do ekwipunku - może trochę to zmieni, ale ogólnie nadal uważam go za piekielnie udziwniony.
  12. Generalnie fatality w MK zawsze były mięsiste. Tylko, że tam to była sztuka dla sztuki. W W3 takie akcje, zupełnie spontaniczne, będą znacznie lepsze. :P Edycja komentarzy w drodze, jak wiele innych "ficzerów". ;)
  13. Po dłuższej randce powiem, ze to dobra gra - ma fajne klasy (nawet bard jest uber, a zwykle zasysa) i mechanike, ale tez wszystkie wady tego silnika - loadingi, slabe SI, problemy ze znajdowaniem ścieżek itd. Niby detale, ale dzis wkurzają bardziej niz kiedys. No i ten świat. Wiem, ze to nie wina tworcow, a braku licencji, lecz grupy czy lokacje to dla mnie tylko zbitki liter - brak im głębi (wiem, to nowe uniwersum, tak tylko zauwazam jako odbiorca). Tak czy owak - to najlepszy Baldur od czasow Baldura ;)
  14. Huh. Pracuja nad dodaniem perkow. Kurde, a juz myslalem, ze nie da sie polubic tej gry bardziej. Eh. Wiecej takich tytulow!
  15. Wypad do bazy Super mutantów, w pancerzu wspomaganym i minigunem w rękach w Fallout 1, to jedno z moich najlepszych wspomnień z dzieciństwa ;)
  16. Wedlug mnie h'n's straciły odrobine racje bytu. Ci, ktorzy licza na fabule omijaja ten odlam rpg szerokim lukiem (nie bez przyczyny). Jesli zas lubisz tluc moby i zbierac loot wybierasz mmo - jest bardziej złożone, a w dodatku masz szersze grono ludzi, przed ktorymi mozesz sie lansowac epixami ;). Wszystkim trzem h'n's-owym tradycjonalistom wystarczy Diablo :P
  17. Wszystko wskazuje na to, że PoE nie zagotuje mi procesora, więc na pewno będzie. :P
  18. Również słyszałem historie o tym, że ludzie posiadają w domu pokaźne biblioteczki, lecz niewiele spośród tych książek przeczytali. Trochę mnie to przeraża. Z własnych doświadczeń pracy w księgarni mogę stwierdzić, że książki jednak nie sprzedają się dobrze. Było lepiej zanim wprowadzono 5% VAT-u. Od tamtej pory jest już równia pochyła... :|
  19. Czas pokaże. SW: TOR się podniósł po przejściu na mikropłatności, może ESO również się uratuje. PS: wiem, pchnąłem sprawę dalej. Nasz młyn mieli trochę wolniej w okolicy sesji, ale nie mniej dokładnie. ;)
×
×
  • Create New...