Shane Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Nie wiem jak was, ale mnie zaczynają reklamy nadsyłane przez Stat denerwować. Ile razy dziennie można oglądać bzdurne bannery ipli itp? Kiedyś to się zdarzało sporadycznie, teraz przy każdym wejściu na stronę. Nie dałoby się jakoś tego ukrócić? Np zrezygnować ze stat24? Czy jest on absolutnie nam niezbędny? Nie znam się na tym, ale mnie to irytuje, więc poruszam ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Jedi Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 IHMO: statystyki oferowane przez Stat24 są nieco przekłamane. Jednak ilość reklam, może być wprost proporcjonalna do zajmowanego przez nas miejsca, a te w dziale 'Fantastyka' mamy dość wysokie. Jednak wydaje mi się, że 'gra nie jest warta świeczki'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vonTheodor Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Z mojej strony polecam google analitics. Darmowe, bez reklam, jedynym ograniczeniem jest 5 milionów wyświetleń miesięcznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hazreth Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Enklawa korzysta jednocześnie, dla porównania, ze stat24 i google analytics. Reklamy rzeczywiście są irytujące, nie wiem jednak, jak bycie w rankingu stat24 wpływa na google'owy pagerank... Może się zebrać i opłacić bezreklamową wersję? To nie kosztuje aż tak wiele chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shane Posted February 4, 2009 Author Report Share Posted February 4, 2009 Ja się mogę zrzucać - wszystko jedno, byle te reklamy zniknęły. Nic z tego nie mamy, a tylko przeszkadza. Irytuje. o! Link to comment Share on other sites More sharing options...