Redakcja Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Przez ostatnich miesiąc na oficjalnym blogu Might & Magic: Heroes VII można było głosować na frakcje, która miałaby wystąpić w grze po stronie Rady Cieni. Ostateczne zwycięstwo odnieśli Sylvani.Całego newsa przeczytasz pod niniejszym adresem: M&MH7: Sylvani dołączą do Rady Cieni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoBieski1 Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Cieszy mnie ten wybór niezmiernie. Lubiłem tą frakcję w każdej części. Mało tego, nie wyobrażam sobie hirołsów bez "leśnej frakcji". Co do fortecy i krasnoludów, jakoś mnie do siebie nie przekonali. Może i tak się pojawią jak to było w piątce, w... add-onie;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozie Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Co do Fortecy... Również przypuszczam, że to nieuniknione. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murky Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Elfy dawały radę tylko w trójce. Zresztą, zawsze byłem miłośnikiem ludzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murky Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 No, na 2 miejscu undeadzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoBieski1 Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Trzeba przyznać, że frakcją Imperium (ludzi) w piątce grało się super. Za to nie przepadałem za miastem magów. Nie wiem co było powodem mej awersji. Może zakorzeniona fascynacja gry "tankami" ;-) Co do undeadów w piątce była świetna zdolność bohatera do wskrzeszania części jednostek poległych w walce jako kościotrópy. Jeśli maxowaliśmy sobie tą umiejętność to po każdym poważniejszym starciu dostawaliśmy szkieletowego kopa. Świetne. Aha, elfi, w każdej części mają najlepszych łuczników. Jednostki dystansowe to moja ulubiona metoda walki. Zwłaszcza, gdy mamy pokonać oddziałek chłopów broniących kopalni. W zwarciu potrzebowaliśmy kilku tur na dojście do przeciwnika. Łucznicy potrzebują tur: Jeden. Oczywiście każda frakcja ma jakieś jednostki dystansowe, ale żadna nie umywa się do tych elfów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.