Jump to content

Technologia grafiki w Falloucie 4 bez tajemnic - komentarze do newsa


Redakcja

Recommended Posts

Z uwagi na zbliżającą się premierę Fallouta 4 Bethesda udostępnia kolejne informacje na temat kulis tworzenia swojego najnowszego dzieła. Tym razem dowiadujemy się co nieco o technologii graficznej, jaka została użyta na potrzeby nowej odsłony post-apokaliptycznej sagi.

Całego newsa przeczytasz pod niniejszym adresem: Technologia grafiki w Falloucie 4 bez tajemnic

Link to comment
Share on other sites

Jak będzie w rzeczywistości przekonamy się niedługo, ale coś mi mówi, że obrazki widoczne pod tym linkiem to zwykłe bullshoty (niezależne źródła sugerują gorsze widoki, ale nie do końca wiadomo w jakich warunkach robiono zrzuty). Nawet jeśli są prawdziwe, to szału nie ma. Zwróćcie uwagę na powierzchnię budynków - coś z tą teselacją zdecydowanie nie halo. Jeszcze okluzja - SSAO na PC w grze AAA? Serio? Z drugiej strony może więcej ludzi zagra, o ile nie zawalą optymalizacji.
Link to comment
Share on other sites

"Nowocześnie wyglądająca woda w Morrowindzie" :D przecież gra nawet nie zwracała uwagi co powinno się odbijać w tafli. Ale fakt faktem, że to była chyba jedna z pierwszych gier z takim efektem. Tym niemniej śmiesznie dzisiaj sobie przypomnieć jak to kiedyś bywało.
Link to comment
Share on other sites

Na moje ślepe oko grafika wygląda całkiem nieźle, ale ja nie jestem fanem graficznych fajerwerków. Jak zwykle zadowolę się średnimi ustawieniami bez wgłębiania się w naturę pierdyliarda suwaków opcji graficznych. ;) Co do Morrowinda: ej, to naprawdę była rewolucja! Na początku grałem na moim antycznym GF MX440 i woda wyglądało słabo, ale nie zwracałem na to większej uwagi. Za to gdy odpaliłem później Morka na karcie graficznej z Pixel Shaderami... To było wielkie wooow! :D
Link to comment
Share on other sites

A ja wychodzę z załoźenia, że technologia rozwija się po to, by z niej korzystać. Bethesda nie jest biedną firmą i mogłaby się bardziej postarać, tym bardziej, że Morrowind, a nawet Oblivion, w czasach swych premier robiły wrażenie, więc problemem nie jest raczej brak umiejętności, a cięcie kosztów. Cóż zobaczymy co z samą grą. Na fabułę sie nie nastawiam, bo ta firma nie ma pojęcia o dobrych historiach, ale dobrze wypada w tworzeniu drobnych smaczków. Tylko ten nowy system rozwoju bohatera na papierze słaby.
Link to comment
Share on other sites

Hah, #bojowkagfmx440. Nigdy nie byłem z grami na bieżąco, dlatego słabo wspominam wodę w Morrowindzie. Tym bardziej, że po zmianie karty na GF FX5500, która dopiero pozwoliła zobaczyć ten efekt, ogrywałem... Fable :D "Na fabułę sie nie nastawiam, bo ta firma nie ma pojęcia o dobrych historiach" - ot wszystkie TESy (nie zabijcie!) i Fallout 3 w jednym zdaniu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...