Skocz do zawartości

Technologia grafiki w Falloucie 4 bez tajemnic - komentarze do newsa


Redakcja

Rekomendowane odpowiedzi

Z uwagi na zbliżającą się premierę Fallouta 4 Bethesda udostępnia kolejne informacje na temat kulis tworzenia swojego najnowszego dzieła. Tym razem dowiadujemy się co nieco o technologii graficznej, jaka została użyta na potrzeby nowej odsłony post-apokaliptycznej sagi.

Całego newsa przeczytasz pod niniejszym adresem: Technologia grafiki w Falloucie 4 bez tajemnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie w rzeczywistości przekonamy się niedługo, ale coś mi mówi, że obrazki widoczne pod tym linkiem to zwykłe bullshoty (niezależne źródła sugerują gorsze widoki, ale nie do końca wiadomo w jakich warunkach robiono zrzuty). Nawet jeśli są prawdziwe, to szału nie ma. Zwróćcie uwagę na powierzchnię budynków - coś z tą teselacją zdecydowanie nie halo. Jeszcze okluzja - SSAO na PC w grze AAA? Serio? Z drugiej strony może więcej ludzi zagra, o ile nie zawalą optymalizacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje ślepe oko grafika wygląda całkiem nieźle, ale ja nie jestem fanem graficznych fajerwerków. Jak zwykle zadowolę się średnimi ustawieniami bez wgłębiania się w naturę pierdyliarda suwaków opcji graficznych. ;) Co do Morrowinda: ej, to naprawdę była rewolucja! Na początku grałem na moim antycznym GF MX440 i woda wyglądało słabo, ale nie zwracałem na to większej uwagi. Za to gdy odpaliłem później Morka na karcie graficznej z Pixel Shaderami... To było wielkie wooow! :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wychodzę z załoźenia, że technologia rozwija się po to, by z niej korzystać. Bethesda nie jest biedną firmą i mogłaby się bardziej postarać, tym bardziej, że Morrowind, a nawet Oblivion, w czasach swych premier robiły wrażenie, więc problemem nie jest raczej brak umiejętności, a cięcie kosztów. Cóż zobaczymy co z samą grą. Na fabułę sie nie nastawiam, bo ta firma nie ma pojęcia o dobrych historiach, ale dobrze wypada w tworzeniu drobnych smaczków. Tylko ten nowy system rozwoju bohatera na papierze słaby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, #bojowkagfmx440. Nigdy nie byłem z grami na bieżąco, dlatego słabo wspominam wodę w Morrowindzie. Tym bardziej, że po zmianie karty na GF FX5500, która dopiero pozwoliła zobaczyć ten efekt, ogrywałem... Fable :D "Na fabułę sie nie nastawiam, bo ta firma nie ma pojęcia o dobrych historiach" - ot wszystkie TESy (nie zabijcie!) i Fallout 3 w jednym zdaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...