Skocz do zawartości

Teczka graficzna


Viear

Rekomendowane odpowiedzi

Co jakiś czas zdarza mi się, że skończę jakąś prackę graficzną. Czemu więc nie miałby tego wrzucać tutaj? Umówmy się, że będę wystawiał tu tylko to, co związane w jakiś sposób z fantastyką (chyba, że będziecie chcieli więcej ;) )

Na początek szkic płatnej zabójczyni z Alchemy. Jak znajdę czas obok matury, modeli dla Ifritów i pewnego konkursu, mam zamiar przenieść ją w 3D. Ale póki co, nawet się za to nie biorę.

12s.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma co porównywać, bo to całkiem inna para kaloszy. Viear stworzył concept art i wygląda on dokładnie tak, jak concept art winien wyglądać.

Ja tymczasem mażę sobie rysunki dla rysunków i ich "droga" na tym się kończy.

Kawał dobrej roboty Viear - chciałabym zobaczyć, jak to wyjdzie w 3D :)

EDIT: tylko do jednego się przyczepię. Anatomicznie rzecz biorąc, panienka imo ma za wysoko kolana. To raz. Poza tym mięsień brzuchaty łydki jest trochę bardziej... obszerny, a na tym rysunku jest praktycznie jednakowo szeroki w każdym miejscu, jak słup. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mięsień brzuchaty łydki ma lekkie uwypuklenie po zewnętrznej stronie zaraz pod kolanem (za wysoko, wiem), ale to raczej przypadek^^ Fakt, że nie zwróciłem na to uwagi ;)

Kolana - wzięłaś pod uwagę, że stopy są w lekkiej perspektywie, a spódniczka wizualnie skraca uda? ;)

Co do modelu, zabiorę się za niego pod koniec maja, jak znam życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zabiorę się za model, to usiądę z atlasem anatomicznym na kolanach. A jak to nie wystarczy, mam jeszcze Ciebie

Tiaa... będę Ci pozować ;>

I inna rzecz, że w 3D takie rzeczy można skorygować ot, tak. Na 'kartce' raczej trudno.
To dobrze, upewniam się tylko, czy w modelu 3D też nie będzie słupów :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Nie wiem ile to ma wspólnego z fantastyką (no ok, bratu kojarzy się toto ze Skavami z Warhammera^^), ale po prostu chciałem zaznaczyć swoją obecność ;)

Tym razem model 3D. Zrobiony wczoraj w ramach próbowania nowego softu:

rat2final.th.png

edit:

Jakaś szata graficzna dla tego forum by się jednak przydała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy. Pierwsze modele, to sprawdzian wytrwałości. Potem idzie coraz szybciej, aż w końcu model bez kosmetycznych poprawek zajmuje coś między 30min. a godziną. Zależy też od techniki - np. sculpting jest najszybszy, ale i najbardziej przeciąża kompa. Sam sculpting jednak nie załatwia sprawy, jeśli chcesz to potem animować. W takim wypadku trzeba zretopologizować siatę, a to trwa swoje. Wymieniać dalej? Klasa modelu low- mid- czy highpoly - to też wpływa na czas, ale ok, to ma związek z techniką, nie powtarzajmy się. Dobra, nie chce mi się wymieniać wszystkich zależności.

Kiedyś jakiś łeb zajął mi 3 dni. Ale a) byłem początkujący, b) mieszałem chyba wszystkie techniki, c) nie do końca wiedziałem, co robię^^

Na początek polecam tute. Wszelkiego rodzaju. Dopiero jak nauczysz się jakie narzędzie użyć do osiągnięcia danego efektu, bierz się za coś konkretnego. I od razu mówię - organika nie jest prosta, jeżeli chce się rzetelnie do niej podejść. Wymaga czasu spędzonego nad atlasem anatomicznym, tysiącami poprawnych siatek i odkrywaniu, jak nadawać postaciom charakter.

To by było tyle na początek ;) Mam nadzieję, że Cię nie zniechęciłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...