Rude Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Jak się zapatrujecie na zapowiedzi, że walka w nowym Wiedźminie będzie bardziej skomplikowana, niż ta w pierwszej części? Podoba wam się pomysł z elementami zręcznościowymi, jakie mają zostać wprowadzone do "Zabójców Królów"? Zmieniłem tytuł wątku na odpowiedniejszy - Mrozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 2 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Hm, to chyba dobry pomysł. Może walka zyska trochę na dynamice. Prawdę mówiąc, od mniej wiecej połowy gry rozgrywka w W1 stawała się naprawdę nudna, bo większość rywali można było wysłać do diabła tym samym schematem kliknięć... No, dobrze żeby były chociaż dobre ruchy combo, zwłaszcza ciosy krytyczne po ogłuszenia przeciwnika - to był "miód" Mam nadzieję, że W2 również doczeka się jakichś efektownych combosów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fly_killer Opublikowano 2 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 System walki w pierwszym wiedźminie bardzo mi sie podobał, i to przez całą grę - natomiast boje się że w drugiej części zrobią typową konsolową siekankę - w ogóle te elementy zręcznościowe i walki z bossami przypominają mi konsolowe produkcje np Force Unleashed. Zamiast zmodyfikować, rozszerzyć orginalny pomysl z jedynki autorzy chyba postanowili iść zgodnie z trendem i zrobić ukłon w strone graczy przyklejonych do pada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Hm, wszystko zależy tutaj od proporcji fabuły/walki. Jeśli będzie dobra fabuła i jej "przemierzanie" nie będzie wymagało 3h "wesołej" jatki, to w sumie jest mi wszystko jedno, jaki ten system będzie. Gorzej, jeśli podobnie jak w DA:P, w trakcie głównej fabuły trzeba będzie toczyć "epickie walki z hordą x setek wrogów". W takim wypadku wolałbym, żeby system walki oferował mi jakieś zróżnicowanie i rzucał taktyczne wyzwania. DA:P zawiodło tutaj na całej linii, niestety. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.