Redakcja Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Artykuł ten jest częścią solucji gry The Elder Scrolls III: Morrowind. Całość przeczytasz pod niniejszym adresem: Wątek główny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniolbezserca Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Przed wyleczeniem ze spaczenia (tj. przed samym łyknięciem lekarstwa) warto "trochę" odpocząć - postać co 24h dostaje +1 do Siły i Wytrzymałości (oraz kary -1 do pozostałych cech). Po łyknięciu lekarstwa premie do Siły i Wytrzymałości pozostają, a obniżone (wyzerowane) atrybuty zostają przywrócone do wartości sprzed choroby. W ten sposób moja postać uzyskała premię +1000 do Siły i Wytrzymałości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 12 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2022 Czy to nie jest bug? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniolbezserca Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 I tak i nie. Z treści przepowiedni i tego co można się dowiedzieć o spaczeniu można wywnioskować, że tylko Wybraniec jest w stanie pokonać chorobę bez szwanku, a sama choroba niszczy tylko słabych. Twórcy gry pewnie nie wzięli pod uwagę, że znajdzie się ktoś, kto będzie próbował nabić aż tak wysokie premie. Minusem tak wysokiej Siły jest szybkie zużycie broni Z drugiej strony na legalu, bez większego kombinowania można stworzyć mikstury zapewniające na pół godziny 500+ do atrybutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 15 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 To prawda. Wydaje mi się to jednak bardziej "legalne". Wykorzystywanie spaczenia w sposób opisany powyżej to ciekawy, ale jednak exploit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniolbezserca Opublikowano 16 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Alchemia w Morrowindzie to jeden wielki exploit. Stwórz zaklęcie dające +200 do Inteligencji na 10 sekund. Zrób drugie zaklęcie dające +800 do Alchemii. Stwórz dzięki temu kilkanaście mikstur dających 400+ do Inteligencji. Wypij wszystkie, dzięki czemu możesz stworzyć jeszcze potężniejsze mikstury. Stwórz mikstury dające premię do Many +1200 i regenerację Many 150/sec. przez kilka minut. To jest moc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 21 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Ano. To jeszcze stara szkoła designu jest, gdzie sprytni gracze, dobrze rozumiejący mechanizmy rozgrywki, mogli więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniolbezserca Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Swego czasu korciło mnie żeby zrobić nagranie jak jeden spell rzucony w podłogę sprowadza zagładę na całą karczmę lub jak moja postać zrzuca napalm na Balmorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Masz na myśli czary stworzone samodzielnie w grze czy mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniolbezserca Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Samodzielnie stworzony czar. Nie korzystałem z żadnych modów (niby na tel powinny działać, ale wolałem nie ryzykować). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.