Shane Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Jestem ciekawa waszych opinii na temat tego, która ods?ona podoba?a wam si? bardziej. Jakie rozwi?zania s? wg was lepsze ni? dawniej, które wr?cz przeciwnie? Ja osobi?cie uwa?am, ?e w Oblivionie tryb fast travel jest ca?kowicie zb?dny - to niepotrzebne u?atwienie, ograbia gracza z samej przyjemno?ci podró?owania. Chocia? z drugiej strony, czasem w Morro mierzi?o mnie kilkunastominutowe podró?owanie z jednego ko?ca mapy do drugiego i z powrotem. Drug? spraw? jest znacznik obiektów potrzebnych do wykonania zadania. IMO beznadzieja, bo przecie? sama przyjemno?? grania polega na tym, ?eby szuka? i znajdywa?, a nie pod??a? za strza?k?. Jakby wygl?da?o np szukanie dwemerowej ?amig?ówki z tak? "pomoc?"? :-[ Co my?licie na ten temat? Co wam si? podoba, a co by?o lepsze we wcze?niejszych TES? Zach?cam do wypowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naler Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 dwemerowej ?amig?ówki "dwumetrowej" ?amig?owki A do tematu: Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne. By?o par? irytuj?cych rzeczy(np, skrzekacze, bugi typu"klinujemy si? w drzwiach i sie nie ruszymy"). Jak ju? Shane wspomnia?a w Obku jest ca?kowicie zb?dny fast travel(fast travel-powinni tego zabroni?!), a opcja znaczników->czasami mo?e si? przydawa?. Czyli podsumowuj?c: Morro lepszy, Obek ?adniejszy a ja dzisiaj mam niefajny humor(ale z tym do offtopa raczej) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shane Posted April 29, 2008 Author Report Share Posted April 29, 2008 Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne. Fakt, Morro ma wspania?y klimat. Ale nie mo?na powiedzie?, ?e Oblivion go nie ma. Mog? to stwierdzi? z ca?? stanowczo?ci?, bo i przy TES3 i przy TES4 sp?dzi?am mas? czasu . Mo?e te "klimatyczne" rozd?wi?ki s? spowodowane tym, ?e Cyrodiil jest... jakby to powiedzie?... mniej niezwyk?e ni? Vvardenfell? Mam na my?li wielkie drzewa-grzyby, gnojnice , generalnie dziwn? architektura - domki w grzybach i skorupach, Silt-Stridery? W Cyrodiil tego nie ma, ?wiat i ?rodowisko jest jakby bardziej zbli?one do naszego, rzeczywistego. Tu zamiast skorup s? ceg?y i kamienie, a zamiast Silt-Striderów - zwyk?e konie. Cho? to istotna zmiana - nie uwa?am, ?e z?a. To po prostu inne miejsce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.