Shane Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Jestem ciekawa waszych opinii na temat tego, która ods?ona podoba?a wam si? bardziej. Jakie rozwi?zania s? wg was lepsze ni? dawniej, które wr?cz przeciwnie? Ja osobi?cie uwa?am, ?e w Oblivionie tryb fast travel jest ca?kowicie zb?dny - to niepotrzebne u?atwienie, ograbia gracza z samej przyjemno?ci podró?owania. Chocia? z drugiej strony, czasem w Morro mierzi?o mnie kilkunastominutowe podró?owanie z jednego ko?ca mapy do drugiego i z powrotem. Drug? spraw? jest znacznik obiektów potrzebnych do wykonania zadania. IMO beznadzieja, bo przecie? sama przyjemno?? grania polega na tym, ?eby szuka? i znajdywa?, a nie pod??a? za strza?k?. Jakby wygl?da?o np szukanie dwemerowej ?amig?ówki z tak? "pomoc?"? :-[ Co my?licie na ten temat? Co wam si? podoba, a co by?o lepsze we wcze?niejszych TES? Zach?cam do wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naler Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 dwemerowej ?amig?ówki "dwumetrowej" ?amig?owki A do tematu: Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne. By?o par? irytuj?cych rzeczy(np, skrzekacze, bugi typu"klinujemy si? w drzwiach i sie nie ruszymy"). Jak ju? Shane wspomnia?a w Obku jest ca?kowicie zb?dny fast travel(fast travel-powinni tego zabroni?!), a opcja znaczników->czasami mo?e si? przydawa?. Czyli podsumowuj?c: Morro lepszy, Obek ?adniejszy a ja dzisiaj mam niefajny humor(ale z tym do offtopa raczej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne. Fakt, Morro ma wspania?y klimat. Ale nie mo?na powiedzie?, ?e Oblivion go nie ma. Mog? to stwierdzi? z ca?? stanowczo?ci?, bo i przy TES3 i przy TES4 sp?dzi?am mas? czasu . Mo?e te "klimatyczne" rozd?wi?ki s? spowodowane tym, ?e Cyrodiil jest... jakby to powiedzie?... mniej niezwyk?e ni? Vvardenfell? Mam na my?li wielkie drzewa-grzyby, gnojnice , generalnie dziwn? architektura - domki w grzybach i skorupach, Silt-Stridery? W Cyrodiil tego nie ma, ?wiat i ?rodowisko jest jakby bardziej zbli?one do naszego, rzeczywistego. Tu zamiast skorup s? ceg?y i kamienie, a zamiast Silt-Striderów - zwyk?e konie. Cho? to istotna zmiana - nie uwa?am, ?e z?a. To po prostu inne miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.