Skocz do zawartości

Oblivion vs Morrowind - co poprawiono, co popsuto?


Shane

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekawa waszych opinii na temat tego, która ods?ona podoba?a wam si? bardziej. Jakie rozwi?zania s? wg was lepsze ni? dawniej, które wr?cz przeciwnie?

Ja osobi?cie uwa?am, ?e w Oblivionie tryb fast travel jest ca?kowicie zb?dny - to niepotrzebne u?atwienie, ograbia gracza z samej przyjemno?ci podró?owania. Chocia? z drugiej strony, czasem w Morro mierzi?o mnie kilkunastominutowe podró?owanie z jednego ko?ca mapy do drugiego i z powrotem.

Drug? spraw? jest znacznik obiektów potrzebnych do wykonania zadania. IMO beznadzieja, bo przecie? sama przyjemno?? grania polega na tym, ?eby szuka? i znajdywa?, a nie pod??a? za strza?k?. Jakby wygl?da?o np szukanie dwemerowej ?amig?ówki z tak? "pomoc?"?  :-[

Co my?licie na ten temat? Co wam si? podoba, a co by?o lepsze we wcze?niejszych TES?

Zach?cam do wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwemerowej ?amig?ówki

"dwumetrowej" ?amig?owki :P

A do tematu: Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne. By?o par? irytuj?cych rzeczy(np, skrzekacze, bugi typu"klinujemy si? w drzwiach i sie nie ruszymy"). Jak ju? Shane wspomnia?a w Obku jest ca?kowicie zb?dny fast travel(fast travel-powinni tego zabroni?!), a opcja znaczników->czasami mo?e si? przydawa?.

Czyli podsumowuj?c: Morro lepszy, Obek ?adniejszy a ja dzisiaj mam niefajny humor(ale z tym do offtopa raczej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem morro by?o bardziej hmm... klimatyczne.

Fakt, Morro ma wspania?y klimat. Ale nie mo?na powiedzie?, ?e Oblivion go nie ma. Mog? to stwierdzi? z ca?? stanowczo?ci?, bo i przy TES3 i przy TES4 sp?dzi?am mas? czasu :) . Mo?e te "klimatyczne" rozd?wi?ki s? spowodowane tym, ?e Cyrodiil jest... jakby to powiedzie?... mniej niezwyk?e ni? Vvardenfell? Mam na my?li wielkie drzewa-grzyby, gnojnice ;), generalnie dziwn? architektura -  domki w grzybach i skorupach, Silt-Stridery? W Cyrodiil tego nie ma, ?wiat i ?rodowisko jest jakby bardziej zbli?one do naszego, rzeczywistego. Tu zamiast skorup s? ceg?y i kamienie, a zamiast Silt-Striderów - zwyk?e konie.

Cho? to istotna zmiana - nie uwa?am, ?e z?a. To po prostu inne miejsce.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...