Mrozie Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Nie wiem, czy już widzieliście, ale Czesi z Warhorse zapowiedziało cRPG-a. Specyficznego, bo całkowicie historycznego. Bez fantasy, sci-fi, smoków i blasterów - czyste XV-ieczne średniowiecze. Mają problem ze znalezieniem wydawcy, bo podobno nie ma popytu na takie gry. Takie, czyli bez fantastyki. No właśnie, nie ma? Nie zagralibyście sobie w cRPG-a w świecie pozbawionym "cudownej" otoczki, teoretycznie dobrze znanym, ale jednak zupełnie odmiennym od naszego współczesnego świata? Ja bym chętnie zagrał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murky Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jeśli klimat dorównywałby realiom i nie będzie ociekał patosem, bohaterstwem i śmiercią za króla i ojczyznę to więcej niż chętnie. Choć mówiąc szczerze jak zwykle nie ufam "indykom" (naiwni mogą wierzyć w co chcą, ale forsa naprawdę ma OGROMNE znaczenie przy projektowaniu gier). Cóż, poczekamy, zobaczymy. Póki co z ważniejszych RPGowych niezależniaków wyszedł tylko Shadowrun i mówiąc szczerze był taki sobie. Fabuła jechała na 2 oklepanych schematach, turowa walka nie powalała złożonością, a na wszystko nałożyły się bugi (kto naszarpał się z poziomem "Digital World" wie o czym mówię). Żeby było jasne - nie twierdzę, że ta gra to gniot, ale wyraźnie widać po niej braki w budżecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Hah, jeśli spojrzeć na tytuł, to wieje od niego patosem na kilometr. Miejmy nadzieję, że to jednak tylko ironia wobec właściwej rozgrywki. Nie nazywałbym tej gry indie, ponieważ producenci właśnie szukają wydawca. I chcąc nie chcąc, wydawca im pewnie zacznie wchodzić na głowę i casualować projekt. Oby chociać owa historyczność i brak fantasy się uchowały. A co do Shadowruna... Wiesz, to był projekt nastawiony głównie na modding. Harebrained stworzyło system, edytor i prostą kampanię pokazową. Reszta już w rękach społeczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murky Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Napisalem, ze indyk, bo cos mi mowi, ze skończą na kickstarterze. Obaczym. Co do Shadowruna, to jako klienta guzik mnie obchodzi, czy to kampania pokazowa, czy nie - place i oczekuje pełnowartościowego produktu. Zreszta problem lezy tez w niedorobkach. Taki np. system osłon i linia ostrzału dzialaja wybiórczo - raz postac moze wychylic sie zza rogu i strzelać, a innym razem nie. Podobnie jest z wysokością osłony: zza beczki strzelisz, ale skrzynia o podobnej wysokości to za wiele. Przydaloby sie kilka solidnych patchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozie Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Na razie celują w normalnego wydawcę. Kickstarter to też nie jest ziemia obiecana, o czym dobitnie przekonuje się Guido Henkel - teoretycznie weteran RPG i już sama magia nazwiska powinna działać, a żaden z jego dwóch projektów nawet nie zbliżył się do ufundowania. Nie pamiętam początków kampanii SRR - ale czy oni nie zapowiadali, że to tak właśnie będzie wyglądać? Pojedyncza, stosunkowo liniowa kampania i narzędzia dla społeczności, by tworzyli kolejne przygody? Zresztą, z tego co widzę, fani SR są całkiem płodni, choć nie wiem, jak z jakością tych modów? Co do patchy, pewnie jeszcze coś wyjdzie przy okazji dodatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.