Wampirzy lord Harkon odzyskał władzę. Używając Pradawnych Zwojów, chce dokonać czegoś nie do pomyślenia - zgasić słońce. Czy dołączysz do starożytnego zakonu Strażników Świtu, by go powstrzymać? Wybór należy do Ciebie - zagraj w dodatek z całkiem nową frakcyjną linią zadań i nowymi lokacjami.
Cechy charakterystyczne:
Nowa broń, zbroje, czary i Krzyki.
Dołącz do Strażników Świtu i używaj zupełnie nowych kusz. Twórz własne strzały, bełty i broń ze smoczych kości. Używaj nowej broni, zbroi, czarów i Krzyków, w tym Wydarcia Duszy, który wysysa ducha wrogów i zmienia ich w twoje sługi.
Zostań wampirzym lordem.
Stań po stronie wampirów i zostań ich przywódcą. Unoś się nad ziemią, zmieniaj w nietoperze, wyrzucaj przeciwników w powietrze, wysysaj z nich życie, i rób wiele innych rzeczy. Lord wampirów ma swój własny, możliwy do ulepszenia system cech.
Dodane cechy wilkołaków.
Gra w roli wilkołaka również pozwala teraz na korzystanie z możliwego do ulepszenia systemu cech takich jak Siła Bestii, Zwierzęcy Zapał i Dziki Żer.
Nowe miejsca i potwory.
Wybierz jedną z dwóch twierdz, które można ulepszyć i traktować jak dom: zamek Volkihar lub Twierdzę Świtu. Odkryj nieznane doliny i udaj się do nowego wymiaru Otchłani – Kopca Dusz. Walcz z nowymi potworami: ogarami śmierci, gargulcami, opancerzonymi trollami oraz zupełnie nowymi wampirami i smokami.
Zmień swój wygląd.
Odwiedź Szczurze Nory w Pękninie i zmień swój wygląd – rysy twarzy lub fryzurę.
Walka na wierzchowcach.
Używaj broni białej lub strzelaj z łuku siedząc na grzbiecie swojego wierzchowca.