W The Outer Worlds żaden NPC nie będzie bezpieczny?

Projektanci gier coraz rzadziej umożliwiają graczom zabijanie ważnych NPC-ów, bez których fabuła nie mogłaby zostać posunięta do przodu. Twórcy The Outer Worlds zdają się jednak nie przejmować tym trendem i sugerują, że w ich grze życie może stracić praktycznie każdy...

Taką uwagę poczyniła w rozmowie z RPG Site starsza scenarzystka The Outer Worlds, Megan Starks.

 

Zawsze czuję pokusę, by projektować [fabułę] w taki sposób, by nie można było zabić tej lub tamtej osoby! Jednakże mamy filozofię, która zakłada, że warto umożliwić to graczom przez wzgląd na lepsze wrażenia z rozgrywki. Jeśli chcecie, możecie zabić nawet naukowca - powiedziała pracowniczka Obsidian Entertainment.

Mowa oczywiście o naukowcu, którego gracz pozna chwilę po swoim przebudzeniu, czyli już w pierwszych minutach The Outer Worlds. Jest to postać niewątpliwie kluczowa dla fabuły, a jednak nawet i on nie może czuć się bezpieczny w świecie zdominowanym przez międzygalaktyczne korporacje.

Starks potwierdziła też, że The Outer Worlds będzie posiadało wiele zakończeń, choć w chwili obecnej nie był w stanie powiedzieć, ile dokładnie. To sprawia, że Cain, Boyarsky & Co. stoją przed nie lada wyzwaniem. Oby mu sprostali!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.