Znamy pierwsze szczegóły gry I, The Inquisitor!

Kilka miesięcy temu wrocławskie studio The Dust zapowiedziało stworzenie gry opartej na inkwizytorskiej twórczości Jacka Piekary. Wówczas nie ujawniono jednak żadnych bliższych szczegółów o I, The Inquisitor, gdyż taki tytuł nosi ów projekt. Aż do teraz!

Producenci gry postanowili puścić z ust nieco pary w rozmowie z portalem PolskiGamedev. Dzięki temu dowiadujemy się wielu ciekawych informacji o grze:

  • potwierdziło się, że głównym bohaterem gamingowej adaptacji będzie sam Mordimer Madderdin, inkwizytor doskonale znany fanom twórczości Piekary;
  • w grze nie zabraknie brutalnych scen, choć nie będą one aż tak brutalne jak w książkach;
  • przejście gry powinno zająć ok. 20 godzin;
  • akcja będzie rozgrywać się w nadrzecznym miasteczku Koenigstein;
  • Mordimer przybędzie tam, by spotkać się ze znaną z książek kobietą, a przy okazji trafia na trop seryjnego mordercy i tajemniczego kultu;
  • fabuła jest autorska i toczy się po wydarzeniach znanych z Łowców dusz. Piekara pełni jedynie funkcję konsultanta;
  • kluczowe elementy fabuły rozegrają się w zamkniętych lokacjach, choć w niektórych momentach gry miasteczko Koenigstein może stać się nieco bardziej "otwarte";
  • gra będzie zawierać zadania poboczne oraz umożliwi pewien rozwój postaci, choć niekoniecznie poprzez statystyki i przedmioty;
  • nie wiadomo, ile dokładnie elementów RPG pojawi się w grze The Dust, jednak sami deweloperzy nie nazywają jej pełnokrwistym RPG-iem;
  • wizualnie deweloperzy stawiają na mroczny realizm;
  • walki będą zręcznościowe, dynamiczne, prezentowane z perspektywy trzeciej osoby. Deweloperzy porównują system walki do tego, jaki zaimplementowano w pierwszych odsłonach Batmana;
  • nie będzie możliwości przejścia gry bez zabicia choćby jednego człowieka;
  • ważną rolę odegra operowanie emocjami podczas rozmów;
  • pewną rolę w fabule oraz rozgrywce odegra znana z książek substancja - shersken;
  • w grze nie zabraknie możliwości torturowania przesłuchiwanych;
  • Mordimer będzie mógł odwiedzić Nie-świat, a postępy w śledztwie w rzeczywistym świecie znajdą swoje odwzorowanie w mentalnym labiryncie Nie-świata;
  • twócy gry zamierzają wiernie odwzorować świat Piekary, dlatego spotkamy w nim zarówno wyznawców Chrystusa Mściwego, jak i Chrystusa Miłosiernego.

Aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć pierwsze wizualizacje I, The Inquisitor, polecam zapoznać się z kompletnym artykułem na portalu PolskiGamedev.

I jak wam się podoba? Czekacie na gamingową adaptację inkwizytorskiej twórczości Piekary?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.