Wczoraj wieczorem Larian Studios wypuściło czwartego hotfiksa do pełnej wersji Baldur's Gate III i... zaliczyło poważną wpadkę, za którą część graczy zapłaciła brakiem możliwości kontynuowania gry. Aż do teraz.
Hotfix #4 wprowadził szereg pożądanych zmian, m.in. usuwając kolejne powody crashów i wprowadzając poprawki w obrębie trybu multiplayer, systemu walki czy skryptów. Sęk w tym, że wprowadził również całkiem sporo nowych błędów, które wielokrotnie prowadziły do częstego crashowania gry. Ostatecznie po ok. godzinie Belgowie zdecydowali się wycofać hotfix i dokładnie sprawdzić przyczynę tego problemu.
Efekt tego był taki, że kto zdążył pobrać Hotfix #4 i zapisać grę w nowej wersji, nie mógł kontynyować rozgrywki po wycofaniu łatki. Na szczęście Larian szybko rozwiązał problem i przed kilkunastoma minutami ponownie wypuścił Hotfix #4 - tym razem już w kompletnej formie. Błędy udało się zatem naprawić w ok. 24h, lecz mimo tego Belgowie przeprosili za to, że część graczy nie mogła dzisiaj eksplorować Wrót Baldura i ich okolic.
Jednocześnie twórcy gry zobowiązali się do poprawienia procesu tworzenia buildów gry i wypuszczania aktualizacji, dzięki czemu podobna sytuacja nie powinna się powtórzyć w przyszłości. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie w niniejszym artykule.
Tymczasem pora wracać do Zapomnianych Krain!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!