
Od kilku tygodni deweloperzy ze studia Event Horizon pracują nad kolejną łatką do Dark Envoy. Okazuje się, że nadchodzący Patch 1.4 zaktuaiizuje grę do wersji Director's Cut.
Czego można się spodziewać? Deweloperzy obiecują przede wszystkim dużo poprawek w narracji, dzięki czemu cutsceny staną się bardziej płynne, szczególnie w pierwszym akcie gry. Ponadto, gracze Dark Envoy rozpoczną rozgrywkę od razu z dwoma postaciami, a nie samym Malakaiem, jak było do tej pory, co rozwiąże również fundamentalny problem z rozgrywką w trybie co-op od samego początku.
Nowa łatka ucieszy również miłośników "zbieractwa" wszelkiej maści złomu. No, być może "złom" to przesadne określenie, ponieważ w grze pojawi się szereg nowych przedmiotów. Część z nich zostanie przypisana bossom i, jak nietrudno zgadnąć, zdobycie ich będzie wymagało likwidacji takowego przeciwnika. Owe artefakty będą nierzadko posiadać unikatowe zdolności - niektóre mogą nawet przysporzyć dodatkowych kompanów takich jak... nieśmiertelny szczur.
Skoro już o przedmiotach mowa, Patch 1.4 wprowadzi również sporo zmian w balansie broni. Broń biała będzie niebawem zadawać znacznie większe obrażenia niż dotychczas, a specjalny upgrade otrzymają również dwuręczne kusze.
Ponadto nowa aktualizacja to również kilka usprawnień graficznych. Ładniej będą prezentować się zarówno mapa świata, jak i zasoby wydobywane w kopalniach. A to niekoniecznie wszystko!
Tych wszystkich udoskonaleń należy spodziewać się w Dark Envoy już 15 maja. Tego dnia właśnie Patch 1.4 zostanie oddany w ręce graczy, a najnowsza produkcja studia Event Horizon uzyska dopisek Director's Cut. Zdaje się zatem, że to może być już ostatnia tak duża aktualizacja gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!