Dungeon crawler Monomyth trafił już w ręce wszystkich, którzy wsparli projekt gry na Kickstarterze. Gra niezależnego Rat Tower Software wciąż jest jednak daleka od ukończenia, a najnowszy dziennik deweloperski omawia nadchodzące zmiany w wersji Open Backer Beta.
Otwarcie się na nowych graczy pozwoliło deweloperowi zebrac wiele świeżych raportów o bugach i rozpocząć pracę nad ich usunięciem. W ostatnich tygodniach głównym obszarem działań był jednak obszar kopalni, który doczekał się przeprojektowania i już wkrótce zawita do wersji OBB. To samo dotyczy głównego "węzła" w lokalnej metropolii oraz trzech pomniejszych lokacji. W rezultacie Monomyth jest już "prawie" gotowy do debiutu w wersji Early Access.
"Prawie" jest jednak słowem kluczowym. Główną bolączką, poza wspomnianymi bugami, jest SI przeciwników. Deweloper zamierza wprowadzić wiele zmian w ich funkcjonowaniu, dzęki czemu zaczną oni wykorzystywać pełny wachlarz swoich umiejętności, a walki nabiorę odpowiedniej intensywności.
Zaaplikowanie niezbędnych zmian powinno zająć ok. miesiąca. Gdy do tego dojdzie, Rat Tower Software będzie gotowe, by ogłosić datę wydania Monomythu we Wczesnym Dostępie. W dłuższej perspektywie czasu gracze mogą spodziewać się co najmniej dwóch dużych aktualizacji, z których każda wprowadzi do gry jeden duży obszar. Jest to jednak melodia dość odległej przyszłości.
Najnowszy dziennik deweloperski możecie obejrzeć poniżej.
Jeśli preferujecie formę pisemną, transkrypt nagrania znajdziecie na Kickstarterze.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!