"Mega" Patch do wczesnej wersji Tainted Grail: The Fall of Avalon rozszerza ją o nowy region i wiele więcej

Nadeszła chwila, na którą od dawna czekali gracze Tainted Grail: The Fall of Avalon. W ich ręce oddano bowiem ogromny Patch 0.7, który rozszerza wczesną wersję tego RPG-a akcji o całkowicie nowy region i wiele więcej.

Jako się rzekło, główną atrakcją aktualizacji jest Cuanacht - ogromny obszar gry z dużym miastem o takiej samej nazwie. Jest to jedna z pierwszych osad założonych przez Artura, gdy ten 600 lat walczył z olbrzymami i oczyszczał krainę z Wyrdness. Nowy region różni się od dobrze poznanych już Rogów Południa pod niemal każdym względem - pogody, lokacji, wrogów, łupów, a także głównego wątku fabularnego. Ten ostatni nie został zresztą jeszcze nawet dodany, choć sądząc po poniższym trailerze, będzie kręcił się wokół kwestii niepodległości Cuanacht względem Kamelotu. Zobaczcie sami.

 

W swojej obecnej formie Cuanacht oferuje graczom 10 zadań pobocznych, kilka sporych rozmiarów podziemi oraz wiele godzin eksploracji. Łącznie nowy region powinien dostarczyć ok. 10-20 godzin dodatkowej zabawy.

Znaczące rozszerzenie mapy to jednak tylko jedna z wielu nowości oraz zmian, jakie wprowadza do Tainted Grail: The Fall of Avalon Patch 0.7. Kolejną dużą zmianą jest powrót wspomnianej wcześniej Wyrdness, a w zasadzie "Wyrdnights". O co chodzi? Otóż od teraz wraz z nadejściem nocy krainę będzie zasnuwała tajemnicza mgła, która uczyni wrogów znacznie mocniejszymi, a do tego wyposaży ich w tajemnicze przedmioty, które można identyfikować przy ognisku.

Co się tyczy tego ostatniego, to należy odnotować, że od teraz ognisko będzie można rozpalić w niemal każdym miejscu. Powód jest prosty: oboz pozwala schronić się podczas Wyrdnights - szczególnie taki wzmocniony, czego można dokonać za sprawą całkowicie nowego zasobu, tzw. Eterycznych Pajęczyn (oryg. Ethereal Cobwebs).

Ponadto Patch 0.7 wprowadził zmiany w niemal każdym obszarze gry. Przebudowano system walki i magii, dzięki czemu granie postacią skupioną w 100% na ciskaniu kul ognia jest nareszcie możliwe; do tego wprowadzono całkowicie nowy system perków i statystyk, przeprowadzono balansowanie rozgrywki na niespotykaną dotąd skalę, poszerzono liczbę dostępnych pancerzy i broni, dodano mechanikę wędkarstwa i wiele więcej. Wisienką na torcie są zmiany optymalizujące wydajność oraz wizualną stronę gry. Szczegóły znajdziecie w niniejszym artykule, a w dodatku możecie zobaczyć je w akcji na poniższym zwiastunie.

 

Oczywiście tak szeroki wachlarz zmian sprawił, że Tainted Grail: The Fall of Avalon w wersji 0.7 jest całkowicie niekompatybilne z poprzednimi odsłonami grze. O kontynuowania rozgrywki na poprzednich sejwach można zapomnieć. Grę można zatem rozpocząć cąłkowicie od nowa lub od samego Cuanachtu, wybierając jedną z postaci stworzonych przez twórców cRPG-a.

Warto też dodać, że cała świeża zawartość jest na razie dostępna jedynie w jęz. angielskim. Lokalizacji na inne języki, w tym polski, należy spodziewać się w przyszłości. Na razie bliżej nieokreślonej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.