
Tegoroczna konferencja Digital Dragons przyniosła nagrody dla dwóch obiecujących, niezależnych cRPG-ów. Podczas gdy Dungeons of the Amber Griffin zdobyło laur podczas Indie Showcase, Vranygrai czeskiego studia Dire Badger siegnęło po specjalną nagrodę Activision.
Przypomnijmy, że Vranygrai zabiera graczy w poruszającą podróż po świecie IX-wiecznych Wielkich Moraw, gdzie historia i słowiańska mitologia splatają się w nierozłączną całość. Gracz wciela się w postać byłego wołchwa (kapłana) poszukującego odkupienia po tragicznym wydarzeniu, które doprowadziło do śmierci jego siostry. Główny bohater musi stawić czoła wewnętrznym demonom, pozostałościom po kaganacie awarskim oraz mitycznym stworzeniom z miejscowych legend.
Główna fabuła zapewni ok. 8 godzin rozgrywki, podczas gdy dodatkowa zawartość może dostarczyć kolejnych 4 godzin zabawy. Vranygrai zaoferuje immersyjne doświadczenie w półotwartym świecie o powierzchni 2x2 km. System walki, inspirowany grami takimi jak God of War, będzie łączył w sobie lekkie i ciężkie ataki, uniki, bloki oraz parowania, tworząc dynamiczne i angażujące starcia.
Aktualną wersję Vranygraia można podziwiać na poniższym filmie.
W chwili obecnej Dire Badger Studio pracuje nad tzw. "vertical slicem" gry, który przedstawi pełne przekrój dostępnych mechanik. Na dzień dzisiejszy wdrożono ok. 60% systemów gry. Ostatecznie ten "wycinek" produkcji, który powinien być gotowy jeszcze tego lata, zaoferuje ok. 45 minut rozgrywki. Pierwszy rozdział, stanowiący około 20% gry, docelowo powinien zostać ukończony jesienią. Ivan Kubál, jedyny deweloper czeskiego studia, aktywnie poszukuje wydawcy lub możliwości finansowych, aby rozszerzyć zespół i ulepszyć rozwój gry, mając na celu potencjalne wydanie Vranygraia do końca przyszłego roku.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!