GreedFall II: nowy gameplay przedstawia nowe lokacje, towarzyszy i system walki

Gościem ostatniego programu IGN Live była Jehanne Rousseau, prezes francuskiego studia Spiders. Podczas wywiadu z nią zaprezentowano nowy, krótki gameplay z nadchodzącej gry Francuzów, GreedFall II: The Dying World.

W trakcie rozmowy Rousseau wyjaśniła, że choć najnowsza gra "Pająków" jest de facto prequelem pierwszej części GreedFalla, to jednak pod względem wydarzeń i osi czasu doprowadzi gracza do momentu, w którym znalazł się w "jedynce".

Prezes studia Spiders wspomniała również o nowych świecie, frakcjach i kompanach. Zapewniła, że w GreedFall II z pewnością zobaczymy pewne znajome twarze, lecz mimo tego gra jest w dużej mierze niezależna od poprzedniczki i można będzie w nią grać bez znajomości poprzedniej odsłony cyklu.

 

Z zaprezentowanego gameplayu oraz słów Rousseau wynika, że dużą metamorfozę przeszedł system walki. W "jedynce" mogliśmy kontrolować tylko głównego bohatera. W GreedFall II przejmiemy kontrolę nad pełną, czteroosobową drużyną, a potyczki będą rozgrywać się w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą. Pod tym względem "Pająki" czerpią inspiracje z Dragon Age: Początku, choć w tym kontekście nie mogło zabraknąć rozmowy o Baldur's Gate III.

Całą rozmowę z fragmentami gameplayu obejrzycie poniżej.

Przypomnijmy, że GreedFall II: The Dying World powinno zawitać na Steama w wersji z Wczesnym Dostępem w ciągu najbliższego lata.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.