Środek lata i wysokie temperatury nie są wymówką dla niezależnych deweloperów, którzy nawet teraz w pocie czoła pracują nad swoimi projektami - tak jak ekipa tworząca Dungeons of the Amber Griffin. Zespół Frozengem Studio opublikował ostatnio nagranie prezentujace najświeższe owoce eksperymentów z Unreal Engine 5.
Krótki film przedstawia mechanikę dwóch nowych przycisków: All Attack i Slowmotion. Pierwszy z nich umożliwia atak bronią białą wszystkimi bohaterami. Oczywiście opcja ta musi posiadać odpowiedni cooldown, aby gracze nie korzystali z niego przez cały czas. Drugi przycisk pozwala za to zwolnić czas, co nie tylko ułatwia rozgrywkę podczas trudnych bitew, ale także pokonywanie logicznych pułapek. Także i w tym przypadku deweloperzy zastanawiają się nad zastosowaniem odpowiedniej przerwy pomiędzy kolejnymi użycami.
Oba przyciski możecie zobaczyć w akcji na poniższym nagraniu.
Przypomnijmy, że choć Dungeons of the Amber Griffin nadal nie posiada oficjalnej daty premiery, to ze Steama cały czas można pobrać demo tego dungeon crawlera. Wprawdzie nie zawiera ono jeszcze omówionych tutaj przycisków, ale dodanie ich zdaje się być jedynie kwestią czasu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!