Twórcy remake'u Gothika omawiają wizualny aspekt gry

Producenci z Alkimia Interactive opublikowali kolejny odcinek podcastu omawiającego kulisy powstawania remake'u Gothika. Najnowszy odcinek niemal w całości został poświęcony graficznemu aspektowi gry.

Głównym gościem czwartego epizodu podcastu był Daniel Candil, dyrektor artystyczny projektu. Opowiedział on o procesie tworzenia Starego i Nowego Obozu, postaci, świateł, tworzeniu mrocznej atmosfery świata i wiele więcej. Candil zapewnił m.in., że dzięki Unreal Engine 5 Gothic 1 Remake będzie wspierał globalną iluminację i realistyczne refleksy świetlne, dzięki czemu odświeżona odsłona kultowej sagi powinna wyglądać piękniej niż kiedykolwiek.

W podcaście nie zabrakło też sekcji Q&A. W rezultacie producenci gry potwierdzili, że zdecydowana większość przedmiotów noszonych przez postać będzie na niej widoczna, choć niekoniecznie dotyczy to schowanych pod ubraniem amuletów. Ponadto przejścia od zwykłej rozgrywki do dialogów mają być płynne, bez specjalncyh cutscen, a dziennik Bezimiennego przypominać to, co każdy wędrowiec kojarzy z oryginalnego Gothika.

 

Wisienką na torcie były oczywiście pytania o prezentację gameplayu z remake'u gry. Producenci z Alkimia Interactive kilkukrotnie potwierdzili, że nowy fragment rozgrywki zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia THQ Nordic Showcase, które odbędzie się 2 sierpnia. Początek o godz. 21:00 czasu polskiego.

Cały podczast obejrzycie poniżej.

Przypomnijmy, że premiera remake'u Gothika powinna odbyć się przed końcem pierwszego kwartału 2025 r.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.