The Wayward Realms: o podziale budżetu słów kilka

Ekipa Once Lost Games pochwaliła się, że otrzymała środki z pomyślnie zakończonej kampanii The Wayward Realms na Kickstarterze. Aby zachować pełną transparentność, deweloperzy postanowili podzielić się informacją na temat podziału budżetu na poszczególne elementy produkcji gry.

Z prostej wizualizacji wynika, że najwięcej pieniędzy pochłoną programowanie, grafika oraz pisanie scenariusza. Każdy z tych aspektów produkcji otrzyma 23,2% obecnego budżetu The Wayward Realms. Ponadto design uzyska 7,7% funduszy, marketing - 6,2%, dźwięk i muzyka - 5,1%, a UI i UX - 4,2%. Pozostałe 9,2% budżetu zostanie wykorzystane na niesprecyzowane wydatki. Pełne zestawienie znajdziecie na Kickstarterze.

Warto przypomnieć, że producenci z Once Lost Games oficjalnie zadeklarowali, że pieniądze pozyskane przez Kickstartera nie wystarczą do stworzenia pełnej wersji gry. Owe środki pomogą jednak stworzyć wczesną jej wersję i wydać ją jako Early Access, by pozyskać dodatkowe fundusze i wsparcie wydawcy.

Premiera wczesnej wersji The Wayward Realms powinna odbyć się pod koniec 2025 r.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.