Tails of Iron, dwuwymiarowy souls-like ze szczurzym bohaterem w roli głównej, okazał się jedną z ciekawszych niespodzianek na rynku cRPG-ów ostatnich lat. Komercyjny sukces został przekuty w kontynuację pt. Tails of Iron 2: Whiskers of Winter, którą oficjalnie zaprezentowanego podczas targów gamescom w Kolonii.
Akcja gry rozgrywa się po wydarzeniach z "jedynki", choć jej głównym bohaterem nie jest już Redgie. Tytułem wstępu:
Gdy Szczury z Południa zaczynają układać sobie życie po wielkiej wojnie z Żabami, na Północy budzi się pradawne i niewyobrażalne zło: skrzydła czarne jak śmierć, kły ostre jak brzytwa i żądza krwi, której dorównuje jedynie ich nienasycony głód... zemsty.
W kontynuacji Tails of Iron gracze wcielą się w Arlo – syna Strażnika Północy – wyruszającego na wędrówkę przez surowe ziemie, gdzie jego jedynym celem będzie pokonanie starożytnego zła bytującego na mroźnych pustkowiach.
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter, osadzone w powojennych realiach konfliktu między Szczurami i Żabami, rozwija fundamenty poprzedniej części. W grze pojawią się zupełnie nowe polowania na potwory – gigantyczne bestie z Północy, a także ulepszony system walki, wzbogacony o szereg nowych funkcji. Powróci też charakterystyczna, surowa narracja wielokrotnie nagradzanego aktora głosowego – Douga Cockle'a (Wiedźmin 3, Baldur's Gate 3, Alan Wake 2), który po raz kolejny opowie epicką historię, tym razem o przepełnionego chęcią zemsty Żelaznym Szczurze.
Premierę Tails of Iron 2: Whiskers of Winter zaplanowano na luty 2025 r. Pierwszy zwiastun gry obejrzycie poniżej.
Nową grę Odd Bug Studio już teraz można dodać do swojej listy życzeń na Steamie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!