
W zeszłym tygodniu Grimlore Games prezentowało swoją najnowszą produkcję, Titan Quest II, podczas targów gamescom. Kto nie miał okazji zawitać do Kolonii, ten teraz może zapoznać się z obszernym, 40-minutowym gameplayem.
Główny projektant systemów Balint Marczin oraz dyrektor technicznej grafiki Florian Jonas zabierają widzów w podróż po antycznej Helladzie, w czasie której można dowiedzieć się nieco więcej o fabule gry, settingu oraz o systemie walki. Twórcy Titan Quest II tłumaczą, jak działa system łupów, w jaki sposób atrybuty umożliwiają personalizację buildów, a także w jak specjalizacje oddziałowują na rozwój postaci. Spójrzcie sami.
Przypomnijmy, że kontynuacja kultowego RPG-akcji sprzed lat zostanie wydana na Steamie z Wczesnym Dostępem jeszcze tej zimy. Premiera pełnej wersji Titan Quest II odbędzie się prawdopodobnie w 2025 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!