Wydany przed tygodniem we Wczesnym Dostępie GreedFall II oczywiście nie jest pozbawiony wad. W swoim najnowszym artykule z cyklu Community Update producenci ze studia Spiders skomentowali start gry, a także podzielili się pierwszymi planami poprawek.
W najbliższym czasie "Pająki" zamierzają skupić się na dwóch zasadniczych aspektach rozgrywki: systemie walki oraz personalizacji postaci. Zanim jednak do tego dojdzie, gracze mogą spodziewać się małego patcha, który zminie częstotliwość wypadania pewnych łupów, zmniejszy pole widzenia podczas dialogów, by ułatwić skupienie się na samej rozmowie, a także poprawi działanie SI, co powinno umilić rozgrywkę przeciwnikom pieczołowitego mikrozarządzania drużyną.
Ten pierwszy przeszedł dużą metamorfozę w stosunku do pierwszego GreedFalla, dlatego twórcy gry poświecają mu szczególną uwagę. Aby usprawnić obecną formułę, deweloperzy zamierzają m.in. usprawnić automatyczne ataki, a także ułatwić wybieraniu celów do ataku.
W obszarze personalizacji postaci zajdą duże zmiany. W krótkim terminie należy spodziewać się dodania do kreatora postaci nowych fryzur i barwników. W dłuższej perspektywie Pająki zamieniają zamienić obecne narzędzie w potężny edytor twarzy, pozwalający zmieniać szereg elementów wyglądu bez korzystaniu z predefiniowanych modeli. W nieco bardziej odległej przyszłości do GreedFalla II powinien zawitać również system transmogryfikacji, który umożliwi zmianę wyglądu przedmiotów bez modyfikowania ich statystyk.
Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie ukaże się pierwszy patch do wczesnej wersji GreedFalla II. Niemniej jeśli chcecie zapoznać się z najnowszym Community Updatem i dowiedzieć nieco więcej o najbliższych planach Pająków wobec ich nowej gry, koniecznie zajrzyjcie pod niniejszy adres.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!