Od dnia, w którym gracze mieli otrzymać pełną wersją RPG-akcji Alaloth: Champions of the Four Kingdoms, minęły już ponad dwa tygodnie. Na szczęście wczoraj twórcy gry, Gamera Interactive, w końcu wydali komunikat, w którym poinformowali o rychłej dacie wydania kompletnej wersji 1.0!
Przypomnijmy, że problemy z jej wypuszczeniem pojawiły się na kilka godzin przed planowaną premierą. Wówczas okazało się, że deweloper nie jest w stanie wypuścić swoich Season Passów, co znacząco wpływało na jego plany. Ostatecznie Włosi oddali w ręce graczy część zaplanowanej aktualizacji Arcane Arts, lecz wstrzymali wydanie reszty. Do kiedy? Jak się okazuje teraz - do 21 listopada.
Niemniej Gamera Interactive nie udało się rozwiązać problemu po swojej myśli. Okazało się bowiem, że Steam nie pozwoli deweloperowi wypuścić Moonstone Passa, ani edycji Gold i Ultimate, ponieważ są de facto pre-orderami przyszłych DLC, a taka możliwość jest zarezerwowana jedynie dla twórców gier z nieco większym "stażem".
Co to oznacza w praktyce? W dniu premiery pełnej wersji Alalotha, czyli 21 listopada, jedyną dodatkową wersją gry będzie Deluxe Edition, która zawrze w sobie dotychczasowy Ultimate Pack. Season Passy znikają z planów Gamera Interactive na 2025 r., jednak pozostaje tam mnóstwo darmowych aktualizacji, a także płatne DLC, które miały być dostępne za sprawą tych pierwszych. Można zatem być pewnym, że gracze nie będą narzekać na brak dodatkowej zawartości.
Tymczasem pozostaje czekać na najbliższy czwartek i długo wyczekiwaną premierę pełnej wersji Alaloth: Champions of the Four Kingdoms. Jeśli to oczekiwanie ktoś chciałby sobie umilić lekturą dziennika deweloperskiego o problemach z wydaniem gry i ich ostatecznym rozwiązaniu, stosowny artykuł znajdzie na Steamie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!