Exodus: nowe opowiadanie przybliża losy powracających Wędrowców

Wędrowcy, do których należy główny bohater nadchodzącego cRPG-a Exodus, muszą mierzyć się z poważnymi konsekwencjami powrotów ze swoich misji. Paradoks zegarowy sprawia bowiem, że czas płynie inaczej niż dla ich bliskich, pozostających w bezpiecznym schronieniu. Problem ten przedstawia opowiadanie Controlling Interest opublikowane na oficjalnej stronie gry.

Tytułem wprowadzenia:

 

Wśród Wędrowców powrót do domu wywołuje lęk i niepewność tak ostre jak ich pierwszy Eksodus. Niesiemy cichy ból, wiedząc że gdy byliśmy zagubieni w czasie, świat parł naprzód bez nas. Dla nas mogły minąć tygodnie, lecz dla tych, których zostawiliśmy, mogły one oznaczać całe dekady. Ludzie zmienili swoje życie, pamięć przygasła, a więzy rozwiązały się, czyniąc nas zagubionymi, rozłączonymi od ludzi i miejsc, które niegdyś nazywaliśmy domem.

Ale dom jest już inny. Zastanawiamy się: czy ktokolwiek pojmie kosz, jaki ponieśliśmy? Po długiej rozłące w oczach tych, których kochamy, widzimy zwątpienie, strach i nieufność. Niemniej nawet kiedy znów zbliżamy się do nich, dziękując i łąmiąc się z nimi chlebem, nasze myśli dryfują ku gwiazdom, ku bitwom minionym i tym, które nadejdą, ku kruchej obietnicy jutro, której mogą nigdy nie ujrzeć.

Choć nasze misje zabierają nas daleko od domu, powrót do domu jest zawsze czasem... dobrze wykorzystanym.

Bolączki jednego z takich powrotów omawia wspomniane opowiadanie pt. Controlling Interest. Przeczytacie je na oficjalnej stronie Exodusu.

Warto przypomnieć, że kosmiczny cRPG od Archetype Entertainment nadal nie posiada choćby przybliżonej daty premiery.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.