
Tactical Adventures przygotowało kolejny dziennik deweloperski omawiający kulisy tworzenia Solasty II. Tym razem twórcy gry postanowili omówić pierwszą z dostępnych klas: łotrzyka.
W Solasta: Crown of the Magister przedstawiciele tej profesji oraz ich podklasy cierpiały z powodu wielu błędów designerskich. Rzeczony artykuł omawia ich mocne i słabe strony, czyniąc odniesienia do odświeżonej wersji łotrzyka, którą zobaczymy w Solaście II, lecz... nie zdradzając żadnego szczegółu dot. projektu tej klasy w nowym cRPG-u od Tactical Adventures.
Producenci gry przypomnieli za to, że w ich najnowszej produkcji można spodziewać się, że każda klasa postaci otrzyma dwie osobne podklasy: jedną przeniesioną z poprzedniej części gry, a także jedną całkowicie nową, stworzoną na bazie charakterystyki Neokosu - krainy, w której rozgrywa się akcja Solasty II.
Oczywiście po łotrzycy z nowej produkcji Tactical Adventures będą charakteryzować się wszystkim tym, z czego są znani, a zatem wysoką wartością zrecznością oraz znakomitą znajomością takich umiejętności jak kradzież kieszonkowa, skradanie się czy cios plecy. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapoznajcie się z całością artykułu na oficjalnym blogu gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!