
Avowed zaliczyło całkiem udaną premierę, lecz jak to bywa w grach Obsidianu, produkcja ta nie jest pozbawiona błędów. Od czego jednak są patche?
W ostatnich dniach twórcy Avowed wypuścili dwie duże łatki. Patch 1.2.3 usunął najpoważniejsze bugi związane z crashami, zadaniami, lokacjami czy interfejsem użytkownika. Poprawiono też działanie dźwięków, muzyki i kamery, a także przeprowadzono balans rozgrywki.
Patch 1.2.4 kontynuował "osiągnięcia" poprzednika, upewniając wszystkich, że "niezabijalne" postaci nie mogą zginąć, łatając kolejne dziury w zadaniach, systemach rozgrywki, interfejsie użytkownika czy grafice, uniemożliwiając też włączenie gry z obsługą DirectX 11, które... nie jest obsługiwane. Logiczne, prawda?
Logiczne wydaje się również to, że Obsidian bynajmniej nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii łatek do Avowed. Na kolejne przyjdzie jednak trochę poczekać.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!